داوران بخش علمی جشنواره قصه‌گویی کانون معرفی شدند

داوران بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

داوران بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.در بخش «جستار» مریم شریف‌نسب، میثم متاجی و سعید حسام‌پور؛ در بخش «مقاله» سعید حسام‌پور، بهار ملک‌پورشهرکی و علیرضا رحیمی؛ بخش «کتاب» علیرضا حسن‌زاده، اعظم بزرگی و حجت حصاری و «رساله و پایان‌نامه» حجت حصاری، علیرضا حسن‌زاده و یوسف محمدنژاد عالی‌زمینی داوری آثار را برعهده دارند.

بر همین اساس هیأت داوران در بخش «رساله و پایان‌نامه» ۷ اثر، «مقاله» ۵۸ اثر، «جستار» ۷۸ اثر و «کتاب» ۴ اثر را مورد بررسی قرار دادند.

بخش علمی جشنواره قصه‌گویی با بهره‌مندی از صاحب‌نظران این حوزه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، مباحث نو و جدید علمی در سطح ملی و جهانی را شناسایی می‌کند و برای ایجاد انگیزه، تشویق و با حمایت از استعدادهای برتر پژوهشی، متخصصان این حوزه با ارائه جستار، مقاله، کتاب (تألیفی و ترجمه)، پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاهی به رقابت می‌پردازند.

کانون پرورش فکری بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند و هدف آن بسترسازی برای تولید دانش و تعمیق نگاه به جایگاه و اهمیت قصه و قصه‌گویی است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ تا ۳۰ آذر در شهر یزد برگزار شد. بخش علمی این دوره از جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ۱۴۰۲ در کرمانشاه برگزار می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=11313

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان