توسعه زنجیره‌های تولید در صنعت نساجی الزامی است

زنجان-وزیر صمت به توسعه همه حلقه‌های زنجیره‌ تولید در صنعت نساجی و تأمین منابع مالی مورد نیاز این تولیدکنندگان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی‌آبادی، قبل از ظهر جمعه در آئین افتتاح کارخانه ریسندگی نخ ظریف اکرولیک (میکرو) شهرستان ابهر در جریان دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان اظهار کرد: صنعت نساجی یک صنعت مادر، پایه‌ای و اشتغال‌زا به شمار می‌رود و دارای سابقه طولانی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی تمدن بشری است.

وی با بیان اینکه یکی از حلقه‌های صنعت نساجی را امروز در ابهر افتتاح کردیم، عنوان کرد: باید تلاش کنیم این صنعت بقا و دوام خود را حفظ کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با توجه به اینکه صنعت نساجی یکی از نیازهای اساسی کشور است، توسعه آن در همه حلقه‌های زنجیره تولید الزامی است.

وی سرمایه در گردش در صنعت نساجی را بسیار بااهمیت خواند و گفت: باید با دستگاه‌های مربوطه صحبت کنیم تا نیاز این صنایع به منابع مالی را تأمین کنند.

علی‌آبادی یادآور شد: صنعت نساجی و پوشاک بدون تردید از جمله بهترین گزینه‌ها برای توسعه اشتغال است.

به گزارش مهر، کارخانه سیمین نخ ظریف ابهر با سرمایه‌گذاری ۳۲۵ میلیارد تومان با حضور وزیر صمت به بهره‌برداری رسید و این واحد با ظرفیت ۳ هزار و ۹۰۰ تن، نخ هایبالک و نخ اکریلیک نانبالک تولید می‌کند و ۲۴۴ نفر در آن مشغول به کار می‌شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13967

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان