بازشماری صندوق‌های رأی در همدان/ نتیجه انتخابات تغییر نکرد

همدان-فرماندار همدان با بیان اینکه صندوق‌های رأی در همدان بازشماری شد، گفت: نتیجه انتخابات تغییری به دنبال نداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی گفت: در روز ۴ شنبه ۲۳ اسفند، با مجوز شورای نگهبان، جلسه بازشماری آرا حوزه انتخابیه همدان و فامنین با حضور اعضای هیأت اجرایی، هیأت نظارت حوزه انتخابیه و بازرسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و نمایندگان ۳ نامزد که بیشترین میزان رأی را در حوزه انتخابیه کسب کرده‌اند، در خصوص اعتراض یکی از داوطلبین انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان همدان برگزار شد.

وی افزود: بر اساس بازشماری صورت گرفته در ۱۹ صندوق اخذ رأی (طبق درخواست آقای احمدحسین فلاحی) تغییری در نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه همدان و فامنین حاصل نشد.

مخفی ادامه داد: پس از بازشماری صندوق‌های مورد نظر، در مجموع تعداد ۵ رأی به آرا آقای حمیدرضا حاجی‌بابایی، ۵۸ رأی به آرا آقای عباس صوفی و ۱۶ رأی به آرا آقای احمدحسین فلاحی اضافه شد.

وی تصریح کرد: از ابتدا به سلامت انتخابات اطمینان داشتیم، این انتخابات علیرغم خواست دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی برگزار شد، لذا اتهامات بی‌اساس به عوامل اجرایی و نظارت غیر منصفانه است.

مخفی گفت: آنچه موجب توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد شد؛ التزام به قانون و وحدت و هم‌افزایی است و تفرقه هیچ عایدی برای مردم نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات این دوره حرف اول و آخر را قانون می‌زد و ما نیز تأکید بر اجرای قانون داشتیم، افزود: حق الناس بودن رأی مردم ملاک عمل ما بوده است و در این انتخابات تلاش شد زمینه برای مشارکت مردم فراهم شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=24915

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان