تعارفی در برخورد با مخلان عرضه کالاهای اساسی نداریم

ساری- دادستان ساری گفت: کسانی که به دنبال ایجاد اخلال در توزیع و عرضه کالاهای اساسی باشند در برخورد با آنان تعارفی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی شامگاه دوشنبه بعد از بازدید از سردخانه و فروشگاه توزیع گوشت منجمد در شهرستان ساری گفت: نظارت بر تأمین و توزیع اقلام اساسی شهروندان از جمله وظایف دادستانی است و با ذخیره سازی خوبی که در انبارهای استراتژیک استان انجام شد شاهد کمبود گوشت سفید و قرمز نخواهیم بود چراکه نظارت‌های لازم در امر توزیع صورت می‌گیرد.

دادستان مرکز مازندران افزود: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، همکاران دادستانی سراسر استان نظارت‌های لازم را دارند و در صورت کمبود و یا مشاهده تخلف در توزیع کالاهای اساسی تذکرات لازم را خواهند داد تا شاهد رضایتمندی کامل شهروندان استان باشیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر عاملین توزیع باید انجام شود و در هر شهرستانی ادارات صمت و فرمانداری‌ها عاملیان مجاز را شناسایی و به مردم معرفی کنند، گفت: نظارت بر عهده صمت و جهاد کشاورزی است و در کنار آن دادستانی هم نظارت کامل بر عملکرد این دستگاه‌ها را دارد تا توزیع کالاهای اساسی به مردم به درستی و دقیق صورت گیرد.

کریمی خاطرنشان کرد: تأمین کالا به درستی انجام می‌شود اما در توزیع یکسری تخلفاتی وجود دارد و باید با نظارت بیشتر شاهد کاهش اینگونه تخلفات باشیم.

دادستان مرکز مازندران ادامه داد: رسیدگی به تخلفات در درجه اول بر عهده تعزیرات حکومتی است و اگر اخلال عمده در امر توزیع صورت گیرد مرجع قضائی در هر شهرستان ورود پیدا خواهند کرد و کسانی که به دنبال این باشند کالاهای اساسی مردم را دچار اخلال عمده کنند تعارفی با این افراد نخواهیم داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=23334

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان