پذیرش بیش از دو میلیون نفر-روز در طرح نوروزی اسکان فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پذیرش بیش از دو میلیون نفر-روز در طرح نوروزی اسکان فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نیک فر با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا امروز (۱۲ فروردین) دو میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۵۵ (نفر-روز) در مدارس، اقامتگاه‌های موقت، اردوگاه‌ها، پردیس‌ها و خانه معلم‌ها پذیرش شده‌اند، گفت: یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۹۵۶ «نفر – روز» در کل کشور در مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش پذیرش شده‌اند.

وی استان فارس را با ۱۸۱ هزار و ۸۲۰ «نفر – روز» پذیرش، سکاندار پذیرش در بین استان‌های کشور دانست.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۴۴ هزار و ۶۷۶ خانوار یعنی حدود ۹۶۴ هزار و ۱۰۳ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور پذیرش شده‌اند، گفت: ۷۷ هزار و ۷۷۶ اتاق فعال است و ۱۳ هزار و ۶۹۱ مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی، پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند.

نیک فر ادامه داد: بعد از استان فارس استان‌های اصفهان، خوزستان، بوشهر و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین آمار اسکان را تا به امروز داشته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: ۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان (۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

نیک‌فر پیش بینی کرد: ۴۲۰ هزار خانوار شامل میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال استفاده کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26178

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان