«روایتگری» رویکرد جدید آموزش و پرورش است

سمنان- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش این وزارتخانه در تبیین گفت: «روایتگری» مبتنی بر نگاشت رسانه‌ای در حوزه آموزش و تعلیم رویکرد جدید آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، نامدار صداقت پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت مقام معلم در یکی از عمارت‌های گردشگری مهدیشهر، با اشاره به نقش این وزارتخانه در تبیین گفت: «روایتگری» مبتنی بر نگاشت رسانه‌ای در حوزه آموزش و تعلیم رویکرد جدید آموزش و پرورش است.

وی افزود: رویکرد مبتنی بر نگاشت رسانه‌ای سند تحول بیان‌کننده این است که باید روایتگر زحمات و تلاش معلمان و مؤفقیت‌های دانش‌آموزان باشیم

مدیر روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: هر دانش‌آموز و معلمی روایتی دارد و هر روایتی برای خود قصه‌ای دارد که باید به آن پرداخته شود تا روایت‌ها و قصه‌ها به داستان بلندی از دانش‌آموزان و معلمان این سرزمین تبدیل شود.

نامدار با بیان اینکه بیان روایت معلمی و دانش‌آموزی را اصل بدانیم و روایتگر هر روز آن‌ها باشیم، تاکید کرد: آموزش و پرورش کانون خلق دنیای آینده است.

وی افزود: معلمان، طراحان و معماران اصلی دنیای آینده هستند که این دنیا تنها بر اساس طرح و برنامه‌ای که به دست معلم است، ساخته می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=31968

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان