جمعه خشم اردبیلی‌ها علیه صهیونیسم/غزه جاودانه می‌ماند

اردبیل- راهپیمایی ضدصهیونیستی اردبیلی ها در جمعه های خشم ملت آزادیخواه ایران علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد تا حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این راهپیمایی که بعد از برپایی نماز جمعه در مسیر میدان مصلی تا میدان سرچشمه اردبیل برگزار شد اردبیلی‌ها خشم و انزجار خود را از اقدامات ضدانسانی رژیم جعلی صهیونیستی و جنایت آمریکا نشان داده و ثابت کردند که همواره حامی مطلومان هسند

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر استکبار جهانی در کنار اعلام خشم و انزجار از کشتار بیرحمانه مردم مظلوم غزه حمایت همه جانبه خود را از مردم این منطقه اعلام کرده و به کشورهای اسلامی گوشزد کردند که دست از حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی بردارند و با قطع شریان‌های حیاتی این رژیم جعلی سعی کنند تا به نابودی و اضمحلال آن کمک کنند.

اردبیلی‌ها در اولین جمعه اسفندماه به میدان آمدند تا ثابت کنند که همچنان برعهد و پیمان ۴۵ ساله خود در حمایت از فلسطین پایبند بوده و به امر امام و ولی خود در حمایت مردم مظلوم فلسطین ادامه می‌دهند و بر نابودی این رژیم پای می‌فشارند تا برای همیشه بساط این رژیم جعلی برچیده شود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ایستادگی در برابر سفاکی رژیم صهیونیستی را در دست داشتند به دنیا اعلام کردند که پیروزی حقیقی از آن جبهه مقاونت و ایستادگی است و قطعاً اسرائیل از بین رفتنی است.

جمعه‌های خشم ایرانی‌ها در قالب راهپیمایی در استان‌های مخلتف این بار در اردبیل خودنمایی کرد تا مردم دیار سترگ سبلان به جهانیان ثابت کنند که در سنگر حمایت از مظلوم حاضر بوده و هیچ وقت قصد همراهی ظالم و ستمگر را ندارند.

در این راهپیمائی که جلوه‌هایی از همبستگی و وحدت امت اسلامی به نمایش گذاشته شد مردم ولایتمدار و شهیدپرور اردبیل در کنار حمایت از مردم غزه اعلام کردند که حرکت اخیر آمریکایی‌ها در پشتیبانی از این رژیم منحوس نتیجه‌ای جز تولید نفرت و کاشتن بذر نفاق در بین جوامع انسانی چیز دیگری را به همراه نخواهد داشت.

به دنبال حادثه غرورآفرین طوفان الاقصی و کشتار بیرحمانه مردم غزه از سوی رژیم صهیونیستی این چندمین بار است که مردم اردبیل با برگزاری راهپیمایی باشکوه حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و دیگر امت‌های اسلامی نشان داده و بر پایان عمر رژیم صهیونیستی تاکید دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21643

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان