مردم در انتخابات ۱۱ اسفند سنگ تمام خواهند گذاشت

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همانطوری که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران و ۷۰ کشور دیگر سنگ تمام گذاشتند در انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند نیز همین اتفاق رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: امروز به برکت فریاد حق‌طلبانه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم جهان بیدار شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به جنایات اخیر مدعیان آزادی و حقوق بشر اشاره کرد و افزود: امروزه غرب اختلاف، جنایت و شکنجه بر جوامع بشری دارد.

عبادی گفت: دشمنان در ایران و منطقه از زمان گذشته تاکنون رضا خان، صدام، نتانیاهو و …هر جا فاسدی بود بر جامعه مسلط کردند و با این حمایت‌های ظلم‌های زیادی بر جامعه ایران و جوامع بشری انجام دادند که تأسف بار است.

امام جمعه بیرجند: بیان کرد: وظیفه مردم در تمام دنیا به ویژه مسلمانان این است که نظام جهانی را تغییر دهند و زمینه ساز ظهور مهدی (عج) باشند.

عبادی با اشاره به انتخابات اسفندماه اظهار کرد: حضور به موقع مردم ایران اسلامی به ویژه مردم خراسان جنوبی در تمامی صحنه‌های سرنوشت ساز، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال تفرقه و اغتشاش است، بیان کرد: رسانه دشمن مدام وسوسه می‌کند که به هیچ وجه در انتخابات شرکت نکنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: همان‌طوری که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۷۰ کشور دیگر سنگ تمام گذاشتند در انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند نیز همین اتفاق را رقم خواهد زد.

عبادی خطاب به نمازگزاران با اشاره به اینکه در شرایط حساس تاریخی به سر می بریم، گفت: تأثیر رأیی که شما می‌دهید در منطقه و بین الملل قابل انکار نیست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21645

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان