برنامه «گُل‌پر»با حضور نوجوانان کتابخوان تهرانی برگزار می‌شود

برنامه «گُل‌پر» به مناسبت شب یلدا با حضور نوجوانان کتابخوان تهرانی در کتابخانه‌های منتخب مناطق ۲۲ گانه تهران و فرهنگسراها برگزار می‌شود.

 برنامه «گُل‌پر» (دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران) به مناسبت شب یلدا در کتابخانه‌های منتخب مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و فرهنگسراها با حضور نوجوانان و با میزبانی از نویسندگان، شاعران و فرهیختگان برگزار می‌شود.

این‌دورهمی‌ها در قالب‌های مختلف کتاب‌محور توسط اعضای باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی در هر منطقه، طراحی و اجرا می‌شود و هدف از اجرای آن آشنایی نوجوانان با طراحی و اجرای یک برنامه کتاب‌محور به عنوان برگزار کننده است.

آموزه فرهنگی این برنامه، ضمن دورهمی نوجوانان کتابخوان و آشنایی با فرهیختگان، توجه به ارزش زمان به‌مدت «یک دقیقه» در شب یلدا است که موجب تمایز این شب با سایر شب‌های سال شده است و همچنین توجه به یک دقیقه‌هایی که در زندگی هر یک از ما اتفاق می‌افتد و این قدرت را دارد که آینده ما را به گونه‌ای تغییر دهد و عموماً از آن غفلت می‌کنیم!

علاقه‌مندان جهت عضویت در «باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی» می‌توانند به کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=9831

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان