افزایش شمار شهدای غزه به ۲۳۷۰۸ و عبور مجروحان از ۶۰ هزار نفر

وزارت بهداشت نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان را در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۲۳ هزار و ۷۰۸ شهید و شمار مجروحان به ۶۰ هزار و پنج نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین افزود که رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۱۳ جنایت کشتار جمعی علیه غیرنظامیان شد که طی آن ۱۵۱ نفر شهید و ۲۴۸ نفر زخمی شدند.

این وزارتخانه تأکید کرد که قربانیان همچنان زیر آوار ناشی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی یا در خیابان‌ها روی زمین مانده‌اند و تیم‌های درمانی از دسترسی به آنها عاجز هستند.

این آمار در حالی است که در دور جدید جنایت‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، شش نفر در حمله به خانه‌ای مسکونی در دیر البلح به شهادت رسیده و شمار زیادی مجروح شدند.

اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه هم هدف حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت و ستون دود از ساختمان‌های هدف قرار گرفته به آسمان برخاست.

منابع محلی هم اعلام کردند که در حمله هوایی رژیم اشغالگر به به یک خانه مسکونی در محله الصبره در غزه سه فلسطینی شهید شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15130

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان