ثبت ۲ میلیون بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ثبت دو میلیون بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، محمدحسین عسکرپور با بیان اینکه کارگاه‌گردی به‌منظور معرفی و آشنایی بیشتر مردم با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به‌عنوان بخشی از هویت و میراث‌فرهنگی ایران اسلامی در نوروز ۱۴۰۳ اجرا شد، اظهار کرد: صنایع‌دستی به‌عنوان نمادی از اقتصاد هویت‌بنیان، سهم به سزایی در توسعه پایدار و رونق و شکوفایی تولید ناخالص کشور دارد و می‌طلبد با برگزاری برنامه‌های مختلف نسبت به معرفی ظرفیت‌های موجود در این حوزه که ریشه در باورهای قومی، اعتقادات مذهبی، فرهنگی دارد به نسل آینده‌ساز و علاقه‌مند به فرهنگ و هنر اقدام شود.

مدیرکل حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: پروژه کارگاه‌گردی نوروز امسال با مشارکت بیش از ۱۰۰۰ واحد تولید محصولات صنایع‌دستی در استان‌های کشور اجرا شد.

وی اضافه کرد: این طرح از تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ انجام شد. اجرای برنامه‌های متنوع نظیر تولید زنده صنایع‌دستی، تولید تجربه محور توسط بازدیدکنندگان، اهدای صنایع‌دستی، عرضه و فروش محصول با تخفیفات ویژه نوروزی، چاپ بروشور و نقشه‌های راهنما و همچنین درج واحدهای تولیدی مشارکت‌کننده در نقشه‌های راهنمای گردشگری از جمله برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در این طرح بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=28104

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان