ایجاد رزومه اجتماعی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی از ایجاد رزومه اجتماعی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: همه اساتید در دانشگاه ها دارای شناسنامه فعالیت داوطلبانه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر غلامرضا حسن زاده امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل وزارت بهداشت، با اشاره به بازنگری آیین نامه پذیرش از کارشناسی به پزشکی گفت: در این زمینه قرار است تسهیلاتی برای افرادی که مشمول شرکت در این نوع پذیرش هستند، در نظر گرفته شود که تعداد بیشتری از داوطلبان در این نوع پذیرش شرکت کنند.

حسن زاده افزود: در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی قرار است موضوع پذیرش از کارشناسی به پزشکی بررسی شود تا تعداد بیشتری از دانشگاه های علوم پزشکی کشور این نوع پذیرش را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: در شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی تعیین کرده ایم که برنامه های آموزشی باید نیاز محور باشند. کارآفرینی، پاسخگویی اجتماعی و همگرایی علوم در راه اندازی رشته ها مورد توجه است. ضمن اینکه رشته های مختلف علوم پزشکی به تناوب در حال بازنگری با توجه به نیازهای روز هستند.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی افزود: سامانه EducationIRAN به منظور پذیرش دانشجویان خارجی راه اندازی شده است و بین المللی سازی دانشگاه های علوم پزشکی با این سامانه صورت می گیرد.

وی گفت: رزومه اجتماعی برای اعضای هیات علمی علوم پزشکی و دانشجویان علوم پزشکی ایجاد می شود و همه اساتید در دانشگاه ها دارای شناسنامه فعالیت داوطلبانه می شوند.

حسن زاده از راه اندازی نسخه نویسی اجتماعی در دانشگاه های علوم پزشکی دزفول و تبریز خبر داد و گفت: موضوع اقتصاد آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=18983

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان