خلیل الحیه: زیر بار فشارهای سیاسی و نظامی اشغالگران نمی‌رویم

نایب‌رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه اعلام کرد که فلسطینیان زیر بار فشارهای سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نمی‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خلیل الحیه نایب‌رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه اعلام کرد که مقاومت فلسطین با گذشت نزدیک به ۵ ماه از آغاز جنگ غزه همچنان با ارتش رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند.

الحیه افزود: دامنه جنایت‌های اشغالگران حتی به شهروندانی که در صف دریافت کمک حضور دارند نیز رسیده است. ملت ما در اوضاع فاجعه‌باری چون قحطی و کشتار جمعی روزگار می‌گذرانند. تمامی جهان در آزمون اخلاقی خود در برابر جنایت‌های اشغالگران مردود شد.

وی ادامه داد: مقاومت فلسطین همچنان در قلب ملت فلسطین جای دارد. مقاومت و ملت ما بر بازستانی حقوق مشروع فلسطینیان پافشاری می‌کنند.

الحیه ادامه داد: اشغالگران همان‌گونه که در گسترش کنترل خود در شمال و مرکز نوار غزه با شکست روبرو شدند در رفح نیز شکست خواهند خورد.

وی افزود: اشغالگران در تحقق هدف‌هایشان مبنی بر بازگرداندان اسیران و از بین‌بردن مقاومت شکست خوردند. اشغالگران هفته گذشته از آنچه در قالب چارچوب توافق به ما ارایه شد پا پس کشیدند. پیشنهادی که از سوی اشغالگران ارایه شد هیچ تضمینی برای توقف جنگ و عقب‌نشینی از نوار غزه را در بر نمی‌گرفت.

الحیه گفت: ما تحت هیچ شرایطی زیر بار فشارهای سیاسی و نظامی اشغالگران نمی‌رویم. در حالی که اشغالگران بازگشت آوارگان و عقب‌نشینی از نوار غزه را رد می‌کنند نمی‌توان به توافق دست یافت. دست اشغالگران تنها به بهای ۳ چیز به اسیرانشان می‌رسد؛ امدادرسانی به ملت ما، توقف جنگ و تبادل اسیران.

وی ادامه داد: نتانیاهو خواهان بازگرداندن اسیران اشغالگران نیست؛ بلکه هدف او کشتار آنان برای به درازا کشیدن جنگ و در پی آن نجات خودش است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21003

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان