درخواست سازمان ملل برای کمک فوری به اهالی نوار غزه

دفتر امور انسانی سازمان ملل متحد و جمعیت هلال احمر خواستار امداد رسانی فوری به نوار غزه و بازگشایی گذرگاه‌های این منطقه جنگ زده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، مدیر دفتر امور انسانی سازمان ملل متحد در غزه اعلام کرد که ۷۰۰ فلسطینی بعد از جنایت رژیم صهیونیستی در میدان النابلسی همچنان وضعیت بغرنجی دارند.

این گزارش تاکید کرد که تعداد کارمندان این سازمان برای تامین ساکنان نوار غزه کافی نیست.

این دفتر خواستار بازگشایی گذرگاه‌های غزه به شکل فوری شده و تاکید کرد که امدادرسانی به غزه و ارسال کمک‌های غذایی به این منطقه باید فورا انجام شود، چرا که مردم غزه به شدت دچار گرسنگی هستند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران همچنان به هدف قرار دادن منازل مسکونی غزه ادامه می‌دهند و کادر درمان این جمعیت تلاش می‌کند کمک‌های پزشکی را تا حد امکان به غزه برساند. هلال احمر برپایی بیمارستان‌های میدانی و ارسال هیات‌های پزشکی به نوار غزه شد.

روز گذشته رژیم صهیونیستی هزاران آواره فلسطینی در انتظار کمک‌های بشردوستانه از شهرهای مختلف غزه را بمباران کرد. براساس گزارش‌ها، این حمله جنایتکارانه در حالی صورت گرفت، که هزاران فلسطینی از شهر غزه، جبالیا و بیت حانون در میدان نابلسی منتظر رسیدن کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه در جاده ساحلی هارون الرشید در منطقه شیخ عجلین در غرب شهر غزه بودند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=22847

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان