انتشار فراخوان پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای

فراخوان پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و چهارمین نشست فعالان سواد رسانه‌ای کشور توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و چهارمین نشست فعالان سواد رسانه‌ای کشور توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد. این رویداد هفتم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

ارتقای حس مسؤولیت‌پذیری نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، طلاب و فعالان اجتماعی در حوزه تولید دانش سواد رسانه‌ای به شکل بومی و تبدیل آن به یک مهارت عمومی، معرفی فرصت‌ها و تهدیدهای رسانه‌های جمعی، رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای از طریق آگاهی‌بخشی و توانمندسازی برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌ها و مخاطرات به ویژه برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در فضای مجازی و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای افزایش مهارت‌های عمومی در زمینه استفاده از رسانه‌های جمعی، رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای، اهداف برگزاری این همایش است.

«کودک و خانواده در فضای مجازی» موضوع محوری این همایش است که با مشارکت دانشگاه‌ها، انجمن‌های تخصصی و دانش‌آموختگان حوزه رسانه برگزار می‌شود.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه صاحب‌نظران، دانشجویان و استادان ارتباطات و علوم اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، انجمن‌ها، تشکل‌ها، فعالان حوزه سواد رسانه‌ای و فعالان زیست بوم کودک و نوجوان کشور دعوت می‌کند با ارسال مقاله در این رویداد علمی مشارکت کنند.

علاقمندان به ارسال مقاله به «پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی کشور» می‌توانند با مراجعه به سایت mil.farhang.gov.ir فراخوان همایش را دریافت کرده و قوانین آن را مطالعه کنند.

همچنین مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه مجازی این همایش ۱۰ بهمن و متن کامل مقالات ۳۰ بهمن است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14621

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان