ورود ۲۸۹ هزار خودرو طی ۴ روز به گیلان

رشت- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود ۲۸۹ هزار خودرو طی چهار روز گذشته به این استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۸۵ درصد افزایش داشته است.

غلامعلی نیک فهم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای ورودی استان اظهار کرد: طی ۴ روز بیش از ۲۸۹ هزار خودرو وارد استان گیلان شده است.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۸۵ درصد افزایش داشته است، افزود: طی همین مدت ۲۲۶ هزار و ۱۰۳ خودرو از گیلان خارج شده است.

نیک فهم با اشاره به اینکه کل تردد خروجی از استان ۴۴ درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشته است، گفت: تردد ورودی از آزادراه قزوین-رشت ۱۲۶ هزار و ۶۴۴ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه این آمار ۱۴۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه هفته گذشته داشته است، تصریح کرد: تردد خروجی از آزادراه رشت-قزوین ۵۴ هزار و ۵۰۷ خودرو و ۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه هفته گذشته داشته است.

نیک فهم با اشاره به اینکه تردد ورودی از رامسر-چابکسر ۹۲ هزار و ۳۱۳ خودرو ۴۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه هفته گذشته داشته است، گفت: محور چابکسر-رامسر ۹۱ هزار و ۸۶۶ خودرو خارج و این آمار ۴۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه هفته گذشته داشته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=19776

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان