چاپ بیش از ۹ هزار کتاب ویژه شهدا و دفاع مقدس در گیلان

رشت- مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از چاپ بیش از ۹ هزار عنوان کتاب ویژه شهدا و دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی عصر یکشنبه در همایش رونمایی از کتاب صوتی شهدا، پوستر جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی اظهار کرد: حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و آموزه‌های دینی و ارزشی این دوران بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در گیلان با تاکید بر لزوم واکاوی زوایای پیدا و پنهان دوران دفاع مقدس اضافه کرد: تبیین دستاوردها، معارف و مصادیق دفاع مقدس با زبان رسانه و هنر اثرگذار است.

حبیبی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل‌های حال و آینده انتقال داده شود، گفت: تاب آوری مردم در دوران دفاع مقدس باید به تصویر کشیده شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیشتر به واکاوی خط مقدم دفاع مقدس پرداخته شده است، افزود: تبیین صحنه‌های زیبا و ارزشمند فخرآفرینی مردم در پشت سنگرهای جبهه باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در گیلان از انتشار بیش ۹ هزار جلد کتاب حوزه دفاع مقدس در این خبر داد و اضافه کرد: این آمار در سال ۹۵ به کمتر از هزار می‌رسید که در طول این سال‌ها جهش قابل توجهی داشتیم.

حبیبی با اشاره به حضور پرقدرت گیلان در جشنواره‌های مختلف هنری و فرهنگی با موضوع دفاع مقدس بیان کرد: هم اندیشی و تعامل خوبی برای کیفی سازی تولیدات هنری و رسانه‌ای دفاع مقدس در گیلان وجود دارد.

وی از برپایی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد و افزود: این جشنواره با حضور فعالان فضای مجازی استان گیلان د قالب‌های مختلف رسانه‌ای و هنری برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در گیلان با تاکید بر لزوم ارج نهادن به مقام شاخص شهدا بیان کرد: گیلان در برپایی یادواره‌های شهدا سرآمد دیگر استان‌ها است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=24311

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان