هشدار لوکاشنکو به سازمان اطلاعات لهستان و آمریکا

لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس نسبت به اقدامات تحریک آمیز سازمان اطلاعات لهستان و آمریکا برای متهم کردن روسیه و بلاروس هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، نسبت به برنامه‌های اطلاعاتی لهستان و آمریکا برای سازماندهی تحریکات گسترده علیه غیرنظامیان در لهستان هشدار داد.

آژانس بلاروسی «بلتا» به نقل از لوکاشنکو نوشت: ما از تمام سناریوهای آماده شده برای انجام اقدامات تحریک آمیز و عملیات افراطی شبه نظامیان در اوکراین، لهستان و لیتوانی آگاه هستیم و این اطلاعات توسط سرویس‌های اطلاعاتی ما به دست آمده است و ما آن را به زودی منتشر خواهیم کرد.»

لوکاشنکو در اینباره گفته است: ناتو ۳۲ هزار سرباز و هزار تانک و خودروی زرهی را در نزدیکی مرزهای روسیه و بلاروس بسیج کرده است.

وی می‌گوید: دستگاه‌های اطلاعاتی لهستان و آمریکا در حال آماده شدن برای تحرکات گسترده علیه غیرنظامیان در لهستان هستند که روسیه و بلاروس آن‌ها را زیر نظر دارند.»

لوکاشنکو خاطرنشان کرد که ناتو ۳۲۰۰۰ سرباز، ۱۰۰۰ تانک و خودروی زرهی و ۲۳۵ هواپیما و بالگرد را در نزدیکی مرزهای روسیه و بلاروس بسیج کرده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21160

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان