مقایسه استارت آپ کانادا با خرید ملک در اروپا

سرمایه گذاری ها انواع مختلف دارند که اعم از سرمایه‌‌گذاری در فرانچایز ها، سرمایه گذاری در خرید ملک، سرمایه‌گذاری در راه اندازی یک کسب و کار، کارآفرینی، خرید ملک، استارت آپ و… می باشند. هر کدام از این سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند دارای شرایط خاص خود باشد.

یکی از شیوه های سرمایه گذاری در کانادا که می‌تواند به اقامت در این کشوربیانجامد، روش استارت آپ می باشد که می تواند با سودآوری نسبتاً خوبی روبرو شد. روش خرید ملک یکی از راه های مطمئن سرمایه گذاری است. در این روش افراد می‌توانند با اطمینان خاطر سرمایه خود را در ملک سیو نمایند.

حال این دو روش خرید ملک و استارت آپ در برخی از کشورها، شرایط مهاجرت و اخذ اقامت را فراهم می نمایند. استارتاپ یعنی داشتن یک ایده جدید ونو وراه اندازی کسب و کار نو براساس آن ایده است. خرید ملک در اروپا می تواند یکی از راههای مطمئن سرمایه گذاری باشد.

البته خرید ملک در بسیاری از کشورها امکان پذیر است اما فقط برخی از کشورها بر اساس خرید ملک برای فرد اقامت صادرمی نمایند در ادامه توضیحات بیشتری در مورد شرایط استارت آپ کانادا و شرایط خرید ملک در اروپا و مقایسه این دو باهم ارائه خواهیم کرد.

شرایط ویزای استارتاپ کانادا

کشور کانادا با توجه به مهاجر پذیری خود همواره برای جذب سرمایه گذار برنامه ریزی نموده است تا بتواند اقتصاد این کشور را در اوج نگه دارد. یکی از راه های جذب سرمایه گذار در این کشور روش استارت آپ می باشد. این روش به افرادی که تمایل به راه اندازی کسب و کار نو و جدید دارند، امکان اخذ ویزای استارت آپ را فراهم شده است. برای این امر، فرد باید در ابتدا دارای ایده نو و جدید باشد. در راستای ایده خود رزومه کاری داشته باشد.

سپس فرد باید بر اساس ایده خود بیزینس پلن ارائه نماید. بیزینس پلن باید بر اساس طرحی نو و جدید باشد که در اقتصاد کانادا تاثیر مثبت گذاشته و قابل رقابت باشد و باعث ایجاد اشتغال گردد. در صورتی که با ایده ارائه شده موافقت صورت گیرد فرد می تواند ویزای استارت آپ کانادا را اخذ نماید. براساس یک بیزنس پلن ۵ نفر می توانند اقدام نمایند. خانواده فرد نیز می تواند در این روش همراه او باشد. خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال می گردد.

شرایط خرید ملک در اروپا

خرید ملک یکی از انواع سرمایه گذاری ها می باشد. سرمایه گذاری در خرید ملک درست است که کم سود است اما یکی از راه های مطمئنی می باشد که فرد می تواند از این طریق ارزش پول خود را حفظ نموده و سود هم داشته باشد. برخی از کشورها امکان خرید ملک را برای افراد خارج از آن کشور ایجاد نموده اند. از جمله کشورهای اروپایی که این امکان را برای خارجی ها فراهم کرده اند شامل: پرتغال، اسپانیا، یونان، فرانسه، آلمان،قبرس جنوبی و اتریش می باشند. افراد می توانند در این کشورها با مبالغ متفاوتی ملک خریداری نمایند، اما اگر به مهاجرت از راه خرید ملک می اندیشند باید شرایط آن را در نظر بگیرند. مهم ترین شرایط مهاجرت از طریق خرید ملک در میزان مبلغ خرید ملک است. در کشورهایی مانند یونان و فرانسه و اسپانیا فرد می تواند با خرید مبلغ به میزان تعیین شده به آن کشور مهاجرت نیز نماید و در کشور هایی مانند آلمان و اتریش و فرانسه فرد می تواند با خرید چندین ملک به همراه ارائه طرح اقتصادی می تواند به اقامت دست یابد. افراد در روش خرید ملک می توانند خانواده خود را نیز به همراه داشته باشند. اعضای خانواده شخص می توانند از امکانات و مزایای اقامتی آن کشور استفاده نمایند. اعضای خانواده عموماً همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال را در بر می گیرد، در کشور پرتغال الحاق فرزندان تا ۲۴ سال و در یونان تا ۲۱ سال امکان پذیر است.

مقایسه استارت آپ کانادا با خرید ملک در اروپا

اخذ پاسپورت کانادا از طریق استارت آپ

با توجه به میزان اعتبار پاسپورت کانادا افراد زیادی تمایل دارند این پاسپورت را داشته باشند. یکی از راه های دست یابی به این پاسپورت می تواند روش استارت آپ باشد. اخذ پاسپورت کانادا از طریق استارت آپ به این صورت خواهد بود که فرد در ابتدا باید برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام نماید پس از اخذ ویزا، فرد نیازی به سپری نمودن ۲ سال از ۵ سال اقامت در کانادا برای بدست آوردن اقامت نخواهد داشت. شخص در ابتدا می تواند به اقامت دائم کانادا دست یابد و با توجه به اینکه اقامت دائم کانادا را دارا می باشد می تواند پس از ۱ سال برای اخذ پاسپورت کانادا درخواست دهد و در صورت اینکه با فرهنگ کانادا آشنا و با فرهنگ کانادایی ادغام شده باشد و آشنایی کامل به زبان داشته باشد، می تواند پاسپورت کانادا را اخذ نماید.

https://malekpourmie.net/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7/

اخذ اقامت و تابعیت اروپا از طریق خرید ملک

همانطور که گفته شد خرید ملک در کشورهای زیادی می تواند انجام شود اما فقط برخی از کشورها بر اساس سیاست های خود، امکان اخذ اقامت را بر اساس خرید ملک برای فرد فراهم نموده اند. کشورهای اسپانیا، یونان و پرتغال در قاره اروپا به افرادی که به خرید ملک می پردازند امکان اخذ اقامت را ایجاد نموده اند و کشورهایی مانند آلمان، اتریش، فرانسه فرد می تواند با خرید چند ملک و ارائه طرح اقتصادی بر این اساس بتواند اقامت آن کشور را اخذ نماید. البته باید دانست که هر نوع خرید ملکی در این کشورها نمی تواند به اخذ اقامت و تابعیت بیانجامد.در هر یک از این کشورها شرایط و میزانی تعریف شده باید رعایت گردد. در زیر شرایط اقامت و تابعیت در کشورهای پرتغال و اسپانیا و یونان و قبرس جنوبی قرار داده شده است:

اسپانیا: با مبلغ حداقل ۵۰۰ هزار یورو و اقامت به مدت ۵ سال حضور هر ساله به مدت ۶ ماه می توان به اقامت دائم دست یافت. اقامت در ابتدا ۱ ساله و سپس ۲ مرتبه ۲ ساله می باشد. فرد پس از ۱۰ سال می تواند به تابعیت اسپانیا دست پیدا نماید.

پرتغال: با حداقل ۲۸۰ هزار یورو و اقامت به مدت ۵ سال به شرط حضور فقط ۷ روز در سال می توان به اقامت دائم پرتغال دست یافت و پس از ۶ سال پاسپورت پرتغال را اخذ نمود.

یونان: با حداقل ۲۵۰ هزار یورو و اقامت به مدت ۵ سال و شرط حضور در هر سال فقط ۱۴ روز می توان به اقامت یونان دست یافت.

مقایسه استارت آپ کانادا با خرید ملک در اروپا

مقایسه مشکلات استارت آپ کانادا و خرید ملک اروپا

اقدام از هر روش جدا از مزیت ها می تواند دارای مشکلاتی نیز باشد. در باب مقایسه مشکلات استارت آپ کانادا با خرید ملک اروپا باید گفت که روش استارت آپ نیاز به ارائه بیزنس پلن دارد و فرد باید دارای سطح زبان متوسط باشد، فرد باید در راستای طرح ارائه شده رزومه تحصیلی یا شغلی ارائه نماید ولی روش خرید ملک نیاز به ارائه بیزنس پلن و رزومه و زبان ندارد. در مقابل با توجه به اینکه خرید ملک در اروپا با رشد اقتصادی مواجه نبوده است لذا افرادی که به سود آوری می اندیشند این راه نمی تواند برای آنها روش مناسب باشد. علاوه بر این در روش خرید ملک افراد پس از چند سال می توانند اقامت این کشور را بدست آورند در صورتی که در روش استارت آپ فرد در ابتدا اقامت دائم را می تواند کسب نماید. مدت اخذ تابعیت در اروپا بسیار طولانی تر از کانادا می باشد. میزان هزینه در خرید ملک بیشتر از روش استارت آپ می باشد.

مقایسه استارت آپ کانادا با خرید ملک در اروپا

مقایسه هزینه استارت آپ کانادا و خرید ملک در اروپا

در باب مقایسه ی هزینه ی استارت آپ در کشور کانادا و خرید ملک در کشورهای اروپایی باید گفت که خرید ملک در کشورهای مختلف با مبالغ متفاوتی روبرو است. هزینه خرید ملک در اسپانیا با حداقل ۵۰۰ هزار یورو انجام می پذیرد. هزیند خرید ملک در پرتغال با مبلغ حداقل ۲۸۰ هزار یورو می تواند به اقامت منتهی گردد و خرید ملک در یونان با میزان ۲۵۰ هزار یورو خواهد بود. در صورتی که استارت آپ کانادا با ۶۰ هزار دلار انجام می پذیرد.

مقایسه استارت آپ کانادا با خرید ملک در اروپا

مقایسه قدرت پاسپورت کانادا و اروپا

پاسپورت کانادا از معتبرترین پاسپورت های جهان می باشد که در رتبه ششم جهان قرار دارد و امکان دسترسی به ۱۴۷ کشور دنیا را بدون داشتن ویزا فراهم می نماید. اعتبار پاسپورت هر کدام از کشورهای اروپایی نسبت به هم متفاوت می باشد اما اگر بخواهیم قدرت پاسپورت کشورهایی را که در این مقاله بررسی است را عنوان نماییم می توانیم به جدول زیر اشاره کنیم:

کشور رتبه اجازه ورود بدون ویزا
آلمان ۲ ۱۵۱ کشور
اسپانیا ۲ ۱۵۱ کشور
اتریش ۳ ۱۵۰ کشور
فرانسه ۴ ۱۴۹ کشور
پرتغال ۴ ۱۴۹ کشور
یونان ۵ ۱۴۸ کشور
قبرس ۹ ۱۴۳ کشور

سخن پایانی

در این نوشتار به بررسی دو نوع سرمایه گذاری پرداختیم. سرمایه گذاری از نوع استارت آپ کانادا و سرمایه گذاری از نوع خرید ملک اروپا در این مقاله بررسی شد. دانستیم که برای هر یک از این دو چقدر باید هزینه در نظر گرفت. در این مقاله به بررسی این دو نوع سرمایه گذاری پرداخته شد . معایب هر دو روش بیان شد. حال شما می توانید با مطالعه ی این نوشتار این دو نوع سرمایه گذاری را بررسی نموده و سپس تصمیم نهایی خود را اتخاذ نمایید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10608

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان