شهدا روایتگر و بشارت دهنده مسیر ولایت هستند

ساری- معاون وزیر جهاد کشاورزی از شهدا به عنوان پیشگام، روایتگر و بشارت دهنده مسیر ولایت یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جعفری شامگاه دوشنبه در دومین یادواره شهدای دامپزشکی کشور ویژه چهار شهید مازندران با ابلاغ سلام ریاست سازمان دامپزشکی کشور و تشکر از برگزاری این مراسم باشکوه گفت: سازمان دامپزشکی کشور افتخار این را دارد که ۶۰ شهید در حوزه دامپزشکی معرفی کند.

وی ادامه داد: عده‌ای از این عزیزان در مسیر جبهه کمین خوردند و مفقود الاثر و مفقود الجسد شدن و همچنین عزیزی داریم که در راه خدمت اهداف سازمانی در محل کار برای جلوگیری از اشاعه بیماری تلفات دامی به واسطه بمباران در کرمانشاه حضور داشت و شهید می‌شود.

وی افزود: راه شهادت در دامپزشکی به هشت سال دفاع مقدس ختم نمی‌شود و دامپزشکی کشور بعد از جنگ در مناطق نا امن در کمین ضد انقلاب شهید داد، همچنین در دفاع از حرم هم شهیدانی تقدیم کرده است.

جعفری ادامه داد: تا زمانی که در راه ولایت و در مسیر درست باشیم و تلاش جهادی کنیم می‌توانیم امید به شهادت داشته باشیم چرا که شهدا در این مسیر پیشگام و روایتگر و بشارت دهنده این راه بودند.

وی با اشاره به فرازی از وصیت نامه شهدا گفت: آنچه در وصیت نامه شهدا است پیروی از رهبری و ولایت، استقامت در کار، حجاب، صبر و شکیبایی فرزندان و تلاش دلسوزانه و صادقانه مسؤولان مشترک است که همه این موارد جز اصولی است و اگر رعایت شود موجب رستگاری خواهد شد.

ملت ایران الگویی برای سایر ملت‌ها است

حجت الاسلام جواد رضاپور مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با اشاره به جملاتی از سوی امام راحل و حاج قاسم سلیمانی گفت: ملت ایران الگویی برای سایر ملت‌ها شد و اگر غزه به این نقطه رسیده است از این ملت شهادت را یاد گرفته است.

وی با اشاره به واقعه کربلا گفت: یکی از صفحات دیباچه بزرگ آن نترسیدن از مرگ است همان طور که دیدید پس از حادثه تروریستی کرمان مردم مجدد وارد خیابان‌ها شدند و پر شورتر بر سر مزار حاج قاسم حاضر شدند.

وی افزود: این فرهنگ وقتی در یک کشور متدین و متمدنی مانند ایران قرار می‌گیرد و مردم آن به کمال نترسیدن از مرگ می رسند شکست ناپذیر می‌شود.

حجت الاسلام رضاپور با اشاره به دامان پاک مادران شهدا در تربیت فرزندان آنها گفت: هدف فتنه زن، زندگی و آزادی آن بود که این دامان پاک را از مردم ایران بگیرند تا این جامعه به صورت خودکار در ورطه نابودی قرار گیرد.

وی خطاب به رژیم خونخوار و کودک کش صهیونیست گفت: به این سگ هار و خونخوار و ارباب آنها آمریکا می‌گوئیم این ملت به خون دادن در راه خدا عادت دارد و از شهادت نمی ترسد بلکه شجاعانه‌تر وارد می‌شوند که سند آن هشت سال دفاع مقدس بود و بعد از سوم دی کربلای ۴ پس از ۱۶ روز کربلای ۵ را خلق کرد.

حجت الاسلام فاضل مسؤول امور ایثارگران سازمان دامپزشکی گفت: این یادواره با هدف گسترش فرهنگ شهادت، جهاد و ایثارگری با محوریت شهدای دامپزشکی کشور ویژه چهار شهید مازندران برگزار شده که تفاوتی با یادواره سال گذشته دارد و آن هم اینکه این مراسم شامل گرامی داشت شهدای حادثه تروریستی کرمان است.

حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران نیز با بیان اینکه همواره سعی می‌کنیم در مسیر و نگاه شهدا قدم برداریم گفت: راه شهدا چراغی است که رستگاری را نشان می‌دهد و اگر در این مسیر باشیم قطعاً سر فرازیم.

مدیر کل دامپزشکی مازندران با محکومیت حادثه تروریستی کرمان گفت: جریان مقاومت و شهدا و فرهنگ ایثارگری با این حوادث قطع نخواهد شد و جان تازه خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ملت ایران با دیدن این وقایع و حوادث مصمم‌تر از قبل خواهد شد تا در مقابل استکبار جهانی و رژیم وحشی و خونخوار اسرائیل بیاستد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14471

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان