عملکرد بدمان در نیم فصل اول را تکمیل کردیم/امیدوار به جبران هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی بدی که داشتیم تمام کننده عملکردمان در نیم فصل اول بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر استقلال خوزستان مقابل هوادار تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی بدی که داشتیم تمام کننده عملکردمان در نیم فصل اول بود.

او در خصوص عملکرد بازیکنان خود در جریان این دیدار تاکید کرد: فرصت‌های خیلی خوبی در نیمه اول داشتیم که استفاده نکردیم و تنبیه شدیم. به هوادار تبریک می‌گویم.

«به خداداد افشاریان تبریک می‌گویم». او با بیان این جمله و اشاره به عملکرد تیم داوری گفت: خوشحالم داور جوان انتخاب شده است. این اتفاق خوبی است که در داوری رقم می‌خورد.

وی افزود: به زمان خیلی خوبی برای استراحت رسیدیم. تغییرات زیادی خواهیم داشت. امروز از تمام بچه‌ها در رختکن بابت عملکردشان تشکر کردم. شاید من در انتخاب‌هایم اشتباه کردم یا توان بازیکنان در این حد بود. ظرف ۷۲ ساعت باید نفرات خروجی را اعلام کرده و تیم را ترمیم کنیم. امیدوارم در نیم فصل دوم جبران کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به عملکرد خیلی ضعیفش در دور رفت این رقابت‌ها تصریح کرد: اگر آمار بگیریم شاید درصد کمی احتمال می‌دادند ما امروز بازنده باشیم. همین امروز از موقعیت‌ها استفاده نکردیم؛ شاید بچه‌ها به خاطر دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان خسته بودند و شاید هم از قبل خودشان را برنده می‌دانستند که بازنده شدیم. فکر می‌کنم بازی خوبی هم انجام ندادیم. شاید اگر هفته‌های قبل می‌باختیم بازی بهتری می‌کردیم. مسئولیت باخت با من است و طی ۷۲ ساعت ریشه‌یابی می‌کنیم و به سمت تقویت تیم می‌رویم.

پورموسوی در مورد اینکه در کدام خطوط دست به تغییر خواهد زد و آیا باشگاه توان جذب بازیکنان مدنظر او را دارد یا خیر، تصریح کرد: من با مدیریت باشگاه صحبت کردم. تلاش می‌کنیم در تمام پست‌ها بازیکن بگیریم. واقعیت این است که تیمی که در رده شانزدهم است باید تغییر داشته باشد. نمی‌توانیم عملکرد خودمان و بازیکنان را توجیه کنیم.

او خاطرنشان کرد: بخشی مربوط به کادر فنی و بخشی هم بازیکن است. اگر قرار است این اتفاق بیفتد ترجیح می‌دهم با بازیکنان جوان به کار خودمان ادامه دهیم. باید ریشه‌یابی کنیم. اگر ایراد از من است باید تغییرات ایجاد کنم. ما مثلاً امروز دو توپ روی خط نزدیم؛ اینکه ربطی به مربی ندارد. ما ایجاد موقعیت می‌کنیم و روی خط توپ وارد دروازه نمی‌شود. با این وضعیت طبیعتاً ایراد از بازیکن است، اما قطعاً در تمام پست‌ها نیاز به بازیکن داریم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12897

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان