اجرای اقدامات پیشگیرانه در بحران‌ها کشور را سربلند کرده است

سنندج- معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: داشتن طرح، برنامه و دستورالعمل و اجرای اقدامات پیشگیرانه در بحران‌ها کشور را سربلند کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول رحیمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه زیستی استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: داشتن طرح، برنامه و دستورالعمل و اجرای اقدامات پیشگیرانه، در بحران‌ها کشور را سربلند کرده است.

وی بیان کرد: در تبدیل تهدیدها به فرصت و اجرای اقدامات پیشگیرانه و داشتن طرح و دستورالعمل مناسب برنامه‌های کشور محقق شده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: طرح شهید سلیمانی برای مهار ویروس کرونا از بارزترین فعالیت‌هایی بود که انجام شد و نیروهای حوزه سلامت با همکاری سایر بخش‌ها برای تأمین سلامتی مردم و دفاع از آنان در برابر ویروس کرونا این طرح را به سرانجام رساندند.

اجرای اقدامات پیشگیرانه در بحران‌ها کشور را سربلند کرده است

رحیمی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسؤولان و کارکنان دانشگاه در کنترل ویروس کرونا و ارائه خدمات سلامت مناسب بیان کرد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و سرزمین فداکاری و جان فشانی‌های شهدای بزرگوار بوده و مسئولیت داشتن در این استان بسیار سخت است.

وی کار جهادی را رمز موفقیت در کردستان دانست و تصریح کرد: مبارزه با بیماری کرونا و عبور از این بحران، فرصت‌های بی شماری را برای ما داشته و باید از آن عبرت گرفت.

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: عبور از شرایط سختی که با وجود تحریم‌های ظالمانه شامل بخش سلامت هم شده بود جز با تکیه بر روحیه خودباوری، همکاری و همدلی در سایه توکل بر خدا محقق نمی‌شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14854

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان