تلاش شود با امید آفرینی مشارکت حداکثری در انتخابات رقم بخورد

ارومیه -نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با امید آفرینی تلاش کنیم مشارکت حداکثری را در انتخابات پیش رو شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار کرد: انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، نزدیک است و دشمن در تلاش است با ایجاد ناامیدی میزان مشارکت مردم را کاهش دهد لذا بر همه لازم است با امید آفرینی، تمام تلاش خود را برای حضور مردم و افزایش مشارکت در انتخابات به کار گیریم.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ماه افزود: محبوس کردن مردم در تحریم‌ها، رفتار سلطه‌گرانه و هدف قرار دادن ارزش‌ها و عقاید مردم از جمله بخشی از رفتارهای دشمن در جهت حذف مشارکت عمومی جامعه ایرانی است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به وجود اختلاف سلیقه در جامعه اضافه کرد: این امر طبیعی است ولی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تلاش می‌کنند با استفاده از این اختلاف‌ها و دوقطبی کردن جامعه، کشور را وارد تنش کنند. نیاز امروز ما، جلوگیری از دوقطبی کردن جامعه و تلاش برای مقابله با حربه دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مشارکت مردمی را کلید موفقیت هر جامعه دانست و ادامه داد: در ایران اسلامی مردم با مشارکت خود در تصمیمات بزرگ پشتیبان جامعه خود بوده و به اساس انقلاب خود پایبندی‌شان را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به گناه غصب زمین اظهار کرد: غصب زمین و ملک از بزرگترین گناه‌ها است که در صورت عدم توبه در قیامت گریبانگیر انسان خواهد بود و طبق روایات، آن مکان محلی برای غم و اندوه ساکنان تبدیل می‌شود.

حجت الاسلام قریشی با تبریک آغاز ماه مبارک رجب، به شگفتی‌های این ماه اشاره کرد و گفت: رجب از عظیم‌ترین ماه‌های خداوند است و پروردگار متعال در این ماه گناهان انسان را سریع‌تر می‌بخشد.

امام جمعه ارومیه در ادامه خطبه‌های ای هفته نماز جمعه ارومیه افزود: هر کسی یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم از او دور می‌شود و اگر سه روز آن را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب خواهد شد.

وی با اشاره به نارضایتی عموم مردم از وضعیت سد معبر به ویژه در ارومیه اضافه کرد: مسؤولان در این خصوص باید اقدام فوری انجام دهند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه برخی مغازه‌داران وسایل خود را چندین متر خارج از مغازه خود می‌چینند که کاری غلط بوده و باید جلوگیری شود، ادامه داد: این موارد چهره استان و شهر را زشت می‌کند بنابراین لازم است مسؤولان به این مسائل رسیدگی کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15146

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان