سهمیه ویژه سوخت به شهرهای سیستان و بلوچستان اختصاص یافت / خسارت‌ه

زاهدان_ مدیر کل بحران استانداری سیستان و بلوچستان، گفت: سهمیه سوخت ویژه به شهرستان‌های استان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محبی عصر امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تأمین سوخت اضطراری برای ماشین آلات امدادی، افزود: با توجه به کاهش دما و برودت هوا در شمال استان، سهمیه سوخت ویژه برای شهرستان‌های خاش، تفتان، میرجاوه، زاهدان و شهرستانهای حوزه سیستان اختصاص شده که این میزان، علاوه بر سهمیه قبلی خودروهای این مناطق است.

وی در تشریح جزئیات بارندگی‌های اخیر استان، بیان کرد: پیرو صدور هشدارهای سطح نارنجی و قرمز در شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان، شاهد وقوع بارندگی‌هایی نسبتاً شدید بودیم که موجب وقوع خساراتی به زیرساختهای آب و برق و مخابرات شده است.

محبی با اشاره به برگزاری ستاد مدیریت بحران در شهرستانهای مختلف استان، ادامه داد: پست برقی براثر بارشها دچار آسیب شده بود که منجر به قطعی برق موقت در برخی از مناطق شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته این پست در سریع‌ترین زمان ترمیم و احیا شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: با توجه به پر شدن سد زیردان در شهرستان دشتیاری در بخش‌های پیر سهراب و پلان نیز شاهد آبگرفتگی معابر بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در اثر بارندگی‌ها، ۴۱ روستا دچار قطعی برق شده بود که اکیپ‌ها در تلاش اند مشکل این روستاها را حل کنند.

محبی اضافه کرد: با توجه به شرایط بارندگی، سهمیه ویژه آرد برای شهرستان دشتیاری در نظر گرفته شده و همچنین دستگاه‌های خدماتی و امدادی در تلاش اند تا به بهترین نحو ممکن، بتوانند خدمات رسانی و امدادرسانی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به آسیب دیدن برخی از منازل ناشی از سیل در برخی از مناطق مسکونی، بنیاد مسکن درحال برآورد خسارات است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حال حاضر پای کار هستند تا مشکلات ناشی از بارش را در استان حل کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=22726

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان