ساخت واحدهای جدید نیروگاه اتمی با توان داخل/ نیروی خارجی نداریم

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی با توان متخصصان داخلی در بوشهر بیان کرد: در ساخت این دو واحد متخصصان ایران اسلامی فعالیت می‌کنند و نیروی خارجی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از خادمین اردوی راهیان توسعه و پیشرفت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: اردوی راهیان توسعه و پیشرفت نقش مهم و تأثیرگذاری در تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ایران و تجهیزات نظامی دارد.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با مجاهدت و تلاش انقلابی و جهانی دستاوردهای نظام را به جامعه هدف تبیین می‌کند که لازم است اردوهای راهیان توسعه و پیشرفت سال آینده هم تداوم داشته باشد.

محمدی‌زاده با تاکید بر بازدید گروه‌های مختلف در اردوی راهیان توسعه و پیشرفت از تأسیسات آب‌شیرین‌کن بوشهر اضافه کرد: اکنون آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۳۵ هزار و ۷۰ هزار مترمکعب در ساحل و در جوار نیروگاه اتمی بوشهر در حال ساخت است که لازم است مورد بازدید گروه‌های مختلف در اردوی راهیان توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

وی با اشاره به ساخت ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی برای تولید برق با توان متخصصان داخلی در بوشهر بیان کرد: در ساخت این دو واحد نیروگاه اتمی متخصصان ایران اسلامی فعالیت می‌کنند و نیروی خارجی وجود ندارد و بخشی هم توسط قرارگاه سازندگی سپاه ساخته می‌شود که نشان از اقتدار ایران اسلامی در توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف است.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی با توان متخصصان داخلی در بوشهر بیان کرد: در ساخت این دو واحد متخصصان ایران اسلامی فعالیت می‌کنند و نیروی خارجی وجود ندارد

نیروی دریایی سپاه در آمادگی بالایی قرار دارد

وی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه را مجاهدان و خدمتگزاران تبیین دستاوردهای پیشرفت نظام اسلامی ایران دانست و با قدردانی از آنان اظهار داشت: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته و این نهاد یکی از برکات مهم نظام اسلامی ایران است.

وی تشکیل سپاه پاسداران برای حفظ و دفاع از نظام اسلامی ایران را از تدابیر مهم امام راحل دانست و بیان کرد: امام راحل (ره) با هوشیاری دستور تأسیس سپاه پاسداران را صادر کردند و تمام موفقیت‌های نظام مدیون هدایت‌های امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت امپراتوری علیه نظام اسلامی ایران تهاجم کرده است اضافه کرد: دشمن برای مأیوس و ناامید کردن مردم اقدام به تهاجم رسانه‌ای کرده است که جهاد تبیین راهکار مهم برای مقابله با اهداف دشمنان محسوب می‌شود.

محمدی‌زاده اردوی راهیان توسعه و پیشرفت را یک اقدام اساسی و انقلابی دانست و بیان کرد: در این عرصه مناطق دوم و چهارم نیروی دریایی سپاه و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه همواره در آمادگی بالایی قرار دارد گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تجهیزات نظامی پیشرفت و نیروهای توانمند، آمریکا را در خلیج‌فارس به زانو درآورد و در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستاده و اکنون ایران اسلامی به جایی رسیده که آمریکا را از خلیج‌فارس بیرون کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=24757

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان