رییس بنیاد شهید با خانواده «شهید کریمی» دیدار کرد

قم- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید امور ایثارگران با خانواده شهید «سعید کریمی» از شهدای حمله تروریستی اسراییل به دمشق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به همراه استاندار قم و مدیر کل بنیاد شهید استان عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید «سعید کریمی» از شهدای حمله تروریستی اسراییل به دمشق گفت: امروز به محضر حانواده معظم این شهید رسیدیم تا سلام رییس جمهور را ابلاغ کنیم.

وی گفت: این روزها به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) روز مادران شهید و به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام نیز به نام روز پدر نامگذاری شده که این توفیق نصیب ما شد تا در محضر پدر و مادر این شهید باشیم.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید امور ایثارگران با بیان اینکه به فرموده قرآن کریم شهید زنده است و نزد پروردگار روزی می خورد ابراز کرد: خون پاک شهدای گرانقدر ایران اسلامی و صبر و ایستادگی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران موجب شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران با عزت و اقتدار مسیر خود را دنبال کند.

قاضی زاده هاشمی افزود: امیدواریم که شهدا دستگیر ما شوند و از خانواده های معظم شهدا نیز درخواست داریم تا ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.

وی ادامه داد: امید است با دعای خالصانه پدران، مادران و همسران و فرزندان شهدا بتوانیم خدمت خالصانه ای به مردم داشته باشیم و عاقبت خیری پیش روی ما باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=17195

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان