ایثارگری خانواده های شهدا موجب پایداری نظام اسلامی شد

قم- رییس بنیاد شهید امور ایثارگران گفت: خانواده های شهدا سینه خود را در برابر دشمن متجاوز سپر کردند و همین شهادت ها موجب شد تا نظام اسلامی و انقلاب پایدار بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در مراسم سومین روز شهادت سردار شهید آقازاده گفت: خانواده های شهدا عزیزترین های خود را تقدیم اسلام و کشور کردند و انسان هایی با شخصیت و ویژگی های ممتازی تربیت کردند که توفیق رسیدن به مقام شهادت را پیدا کردند.

رییس بنیاد شهید امور ایثارگران: با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان آقازاده و کریمی دو شهید قمی حمله هوایی اسراییل به دمشق بیان کرد: اگر ایثارگری ها و صبر پدران و مادران و همسران شهدا نبود، جوانان این مرز و بوم نمی توانستند در برابر دشمن ایستادگی و دلاوری کنند و در مسیر جهاد و شهادت گام بردارند.

وی افزود: هیچ خدمتی نمی تواند جبران ایثار خانواده های معظم شهدا را بکند و قمی ها در این عرصه پرچمدار هستند و گوش به فرمان ولایت از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

قاضی زاده هاشمی با تبریک روز پدر به پدران شهید گفت: پدران شهدا فرزندانشان را در مسیر اسلام تربیت کردند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون این مسیر ادامه دارد.

رییس بنیاد شهید امور ایثارگران: افزود: خانواده های شهدا در دوران دفاع مقدس سینه خود را در برابر دشمن متجاوز سپر کردند و همین شهادت ها موجب شد تا نظام اسلامی و انقلاب سرپا بماند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=17193

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان