جهانبخش:قبول ندارم که بد بودیم/باید موقعیت ها را تبدیل به گل کنیم

وینگر تیم ملی فوتبال پس از دیدار با سوریه گفت: باید در دیدار های آینده از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم تا تبدیل به گل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر از قطر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ملی پوشان کشورمان به پایان رسید و ایران حریف ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی شد.

علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی در پایان بازی اظهار داشت: در این بازی نشان دادیم که همدل هستیم و در این سال‌ها تبدیل به یکی از بهترین تیم‌ها در آسیا شده‌ایم.

او ادامه داد: اگر از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم در جریان بازی می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم و متأسفانه با سختی سوریه را شکست دادیم.

او افزود: وقتی بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد من به سایر بازیکنان گفتم که فقط حواس خود را جمع کنند تا گل دریافت نکنیم و از اینکه علیرضا بیرانوند در مهار ضربات پنالتی به ما کمک می‌کرد، مطمین بودم.

جهانبخش خاطر نشان کرد: باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و اصلاً قبول ندارم که بد بازی کرده‌ایم. ما در نیمه اول خیلی خوب بود و در جریان بازی هم تلاش کردیم که بهتر شویم مخصوصاً زمانی که ۱۰ نفره شدیم با تمام توان جنگیدیم و خدا را شکر پایان بازی با خوشحالی بازیکنان ما همراه بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=18139

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان