بررسی فروش سینماها در هفته‌ای که گذشت | ادامه خوش اقبالی «هتل» و «فسیل» در گیشه

به نقل فیلم نیوز :

در هفته‌ای که گذشت «فسیل» با فروش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی، باشگاه ۳۰۰ میلیاردی‌ها را افتتاح کرد و «هتل» با فروش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توانست فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی را برای خودش ثبت کند؛ رکوردی که پیش‌تر فقط در اختیار «فسیل» قرار داشت.

به گزارش فیلم‌نیوز، در هفته گذشته فروش سینمای ایران ۲۷ میلیارد تومان بود و ۶۸۶ هزار نفر برای تماشای فیلم‌های روی پرده به سینماها رفتند. از این مبلغ، حدود ۲۱ میلیارد تومان سهم چهار فیلم کمدی اول جدول بود.

«هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی کماکان در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های هفته قرار داشت. این فیلم پای ۲۱۱ هزار نفر را به سینماها باز کرد و ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخت. با این میزان بالاخره توانست قدم به باشگاه ۲۰۰ میلیاردی‌ها بگذارد.

«ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری با اینکه رقابتی جدی با «هتل» آغاز کرده اما کماکان با فاصله زیادی نسبت به این فیلم در جدول فروش هفتگی قرار دارد. این فیلم در هفته‌ای که گذشت ۱۶۰ هزار نفر را به سینماها آورد و  ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش کرد. «ویلای ساحلی» از ۱۵ آذر اکران شده و در این ۲۰ روز به طور کلی ۲۳ میلیارد تومان فروخته است.

فیلم کمدی «ورود و خروج ممنوع» طی هفته گذشته توانست تا رده سوم جدول فروش هفتگی خود را بالا بکشد.

این هفته «ورود و خروج ممنوع» به کارگردانی امید آقایی توانست در جایگاه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار بگیرد. این فیلم ۹۳هزار تماشاچی داشت و ۴ میلیارد فروش هم برای آن به ثبت رسید. از زمان اکران این فیلم، ۲۰ روز می‌گذرد و در این مدت ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروخته.

«فسیل» پس از گذشت ۱۰ ماه از شروع اکران، کماکان پرقدرت می‌فروشد و رقیب مهمی برای کمدی‌های روی پرده است. این فیلم در هفته گذشته ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخت و ۵۴ هزار نفر برای تماشای آن به سینماها رفتند. فروش کلی فیلم «فسیل» این هفته از مرز ۳۰۰ میلیارد تومان عبور کرد و رکوردی تازه برای این فیلم به همراه داشت.

دو کارتون «بچه زرنگ» و «مسافری از گانورا» بلافاصله بعد از کمدی‌ها در جایگاه پنجم و ششم فروش هفتگی قرار گرفتند. «بچه زرنگ» این هفته ۷۲هزار مخاطب داشت و ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخت. این فیلم به طور کلی ۵۱ میلیارد تومان فروش کرده است. «مسافری از گانورا» هم در طول یک هفته اخیر، ۲۸ هزار مخاطب داشت و فروش آن در یک هفته ۸۷۰ میلیون تومان بود. این فیلم در مجموع این بیست روز، ۲ میلیارد فروش کرده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12940

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان