بیمارستان رازی تربت‌حیدریه موفق به کسب عنوان واحد خدمات سبز کشور شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس‌ بیمارستان رازی تربت‌حیدریه گفت: بیمارستان رازی تربت‌حیدریه در آخرین ارزیابی سازمان محیط‌زیست به‌عنوان واحد خدمات سبز کشور انتخاب شد.

جواد یوسفی‌  ۱۴ دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه از کسب نشان سیمین توسط این مرکز درمانی خبر داد و افزود: این بیمارستان در آخرین ارزیابی توسط سازمان محیط‌زیست به عنوان واحد خدمات سبز کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه در شرق کشور تنها مرکز درمانی هستیم که موفق به کسب این نشان شده‌ایم، عنوان کرد: ارزیابی و انتخاب واحد سبز توسط سازمان حفاظت محیط‌زیست از بین تمامی دستگاه‌ها و واحدهای خدماتی، درمانی و صنعتی صورت می‌پذیرد که واحدهای نامزد کسب این عنوان در طول ارزیابی سالانه باید به تلاش سبز خود ادامه دهند که توانستیم با اقدامات انجام شده و با کمک اداره محیط‌زیست شهرستان این عنوان کشوری را دریافت کنیم.

رئیس‌ بیمارستان رازی تربت‌حیدریه در ادامه به اقدامات انجام شده در این خصوص اشاره و بیان کرد: بازچرخانی و تصفیه آب و مصرف آن در فضای سبز، تفکیک زباله، کاهش مصرف ظروف پلاستیکی، بهینه‌سازی مصرف انرژی، مدیریت مصرف شوینده‌ها و مواد ضدعفونی، مرکز بدون دخانیات و برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان تأمین اجتماعی جنوب خراسان رضوی است، گفت: در حال حاضر با ۶۰ پزشک متخصص و عمومی به طور متوسط روزانه به ۸۰۰ نفر خدمات ارائه می‌شود.

یوسفی کمبود پزشک متخصص در رشته‌های داروسازی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی بانوان، رادیولوژی، گوش حلق و بینی و چشم را از جمله مشکلات پیش رو دانست و از متخصصین این رشته‌ها دعوت به همکاری نمود.

وی همچنین در خصوص کمبود دارو تصریح کرد: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در ارائه دارو در بیمارستان نداریم و تمامی داروها که توسط پزشک بیمارستان تجویز می‌شود در محل بیمارستان قابل دریافت است.

رئیس‌ بیمارستان رازی تربت‌حیدریه گفت: در موضوع نوبت‌دهی برای دریافت خدمات بیمارستان به سه روش اینترنتی، کد دستوری (USSD) و تلفنی می‌توانند مراجعه کنندگان نوبت دریافت کنند درعین حال برای مراجعه کنندگان بالای ۷۰ سال نیز بدون اخذ نوبت خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

تربت حیدریه با ۲۲۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13806

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان