المشاط: پاسخ به شهادت نیروهای دریایی حتمی است

رییس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که پاسخ به شهادت نیروهای دریایی یمن توسط نیروهای آمریکایی، حتمی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی اعلام کرد که خون شهیدان نیروهای دریایی یمن نبرد جدیدی را با دشمن آمریکایی بنیان نهاد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که اگر آمریکا قاتلان نیروهای یمنی را تحویل یمن ندهد پاسخ به این جنایت بدون شک به انجام خواهد رسید.

المشاط ادامه داد: آمریکا بهای هدف قراردادن نیروهای دریایی یمن را پرداخت خواهد کرد و با این کار دری را به روی خود گشود که هرگز قادر به بستن آن نخواهد بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به سیاست یمن در هدف قراردادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی افزود: کشتی‌های مرتبط با رژیم اسرائیل هرگز از دریای سرخ نخواهند گذشت.

وی در ادامه ضمن اشاره به تأثیرات نبرد جاری یمن با رژیم صهیونیستی گفت: این نبرد افق را به شکلی چشم‌گیر در سطوح ملی و منطقه‌ای خواهد گشود.

المشاط با اشاره به شرایط تحقق صلح در منطقه تاکید کرد: صلح با توقف جنایت‌های روزانه در غزه، حمله‌های رژیم صهیونیستی و تروریسم آمریکایی حامی آن محقق خواهد شد.

کمی پیش‌تر نیز مجلس نمایندگان یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما مغالطه‌ها و دروغ‌های خلاف واقعی را که پیرامون رخ‌دادهای دریای سرخ در بیانیه ائتلاف آمریکایی آمده است رد می‌کنیم.

این نهاد یمنی تاکید کرد: ما نسبت به تداوم سیاست استانداردهای دوگانه و اجرای گزینشی قوانین بین‌المللی و حقوق بشری در جهت منافع رژیم صهیونیستی ابراز انزجار می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بر توجه و پافشاری خود نسبت به امنیت دریانوردی در منطقه تاکید می‌کنیم و تنها کشتی‌هایی که به سوی بندرهای فلسطین اشغالی در حرکت هستند تا زمان برقراری آتش‌بس در امنیت نخواهند بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14156

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان