فقط کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی امنیت ندارند

مجلس نمایندگان یمن اعلام کرد که این کشور به امنیت دریانوردی در منطقه توجه دارد و تنها کشتی‌هایی که به سوی فلسطین اشغالی می‌روند امنیت نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مجلس نمایندگان یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما مغالطه‌ها و دروغ‌های خلاف واقعی را که پیرامون رخ‌دادهای دریای سرخ در بیانیه ائتلاف آمریکایی آمده است رد می‌کنیم.

این نهاد یمنی تاکید کرد: ما نسبت به تداوم سیاست استانداردهای دوگانه و اجرای گزینشی قوانین بین‌المللی و حقوق بشری در جهت منافع رژیم صهیونیستی ابراز انزجار می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بر توجه و پافشاری خود نسبت به امنیت دریانوردی در منطقه تاکید می‌کنیم و تنها کشتی‌هایی که به سوی بندرهای فلسطین اشغالی در حرکت هستند تا زمان برقراری آتش‌بس در امنیت نخواهند بود.

مجلس نمایندگان یمن بیان کرد: ما بر حق یمن و نیروهای مسلح در دفاع از حق حاکمیت یمن و انجام وظیفه‌های خود در دفاع از ملت فلسطین دوباره تاکید می‌کنیم.

این نهاد یمنی اعلام کرد: ما مسوولیت جنایت پاک‌سازی نژادی ملت فلسطین و تلاش برای نظامی‌سازی دریای سرخ را متوجه ائتلاف آمریکایی می‌دانیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14158

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان