اختصاص ۷۰ میلیارد ریال به پدافند غیرعامل استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات‌های مردمی به پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به تقویت ساختارهای پدافند غیرعامل بیان کرد: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات‌های مردمی به پدافند غیرعامل در استان اختصاص می‌یابد که از مدیران می‌خواهیم این امر را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه حادثه روزهای اخیر در واحدهای صنعتی که به جان باختن چهار نفر انجامید نشان می‌دهد که نیاز داریم در زمینه کار با مواد شیمیایی بیشتر آموزش دهیم، افزود: رعایت اصول پدافند غیرعامل از ضرورت‌های کار در واحدهای صنعتی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه آموزش و رعایت اصول پدافند غیرعامل به منظور پیشگیری از حادثه‌های ناگوار از جمله مهمترین تأکیدات ما است، بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد جان باختن چهار نفر در واحدهای تولیدی استان بودیم که این امر نشان از ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و رعایت بیشتر اصول می‌دهد.

هاشمی به ضرورت تاکید بر امنیت غذایی هم اشاره کرد و گفت: دو استان همجوار با سمنان، درگیر بیماری آنفولانزای حاد پرندگان هستند لیکن مصون‌نگه‌داشتن استان سمنان از درگیری با این بیماری در دستور کار قرار گیرد.

وی به ضرورت ایمنی در مسکن ملی هم اشاره کرد و افزود: مسائلی مانند ناایمنی بلوک‌های مسکن مهر که به تخلیه ساختمان‌ها منجر شد نباید دوباره در استان سمنان تکرار شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=16041

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان