شهیدان از پشتوانه های بزرگ ملت ایران هستند

بابل – جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر بزرگداشت مقام شهیدان گفت: ملت ایران پشتوانه های بزرگی همچون شهیدان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی عصر سه شنبه در مراسم یادواره شهدا و سرداران والامقام شهید بابل با گرامیداشت هفته وحدت، وحدت را خواست همگان دانست و گفت: ملت ایران پشتوانه‌های بزرگی نظیر اسلامی، ائمه اطهار، امام حسین (ع)، امام زمان (عج) و شهدای گرانقدار دارد و این پشتوانه ما را تا بهشت می‌برد.

وی با بیان اینکه دائم شهدا بزرگی خود را به رخ ما می کشند، گفت: شهدا به فوز بزرگ نائل شدند و ما نیز می‌توانیم این روال را در پیش بگیریم.

وی با اظهار اینکه هر روز عوامل شیطان افزوده می‌شود، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ما در دهه ۹۰ بهتر از دهه ۶۰ عمل کردند و جوانان دهه نودی عظمت و بزرگی آفریدند.

سردار فدوی با عنوان اینکه هیچگاه حزب شیطان پیروز نیست، گفت: به برکت نهضت بزرگ حضرت امام راحل که دل‌ها را بیدار کرد و انسان باید پیرو امام باشد و نظر علی حده نداشته باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه ملت ایران نشان دادند که پیرو ولایت و رهبری هستند و شهدا می‌توانند ما را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی با اشاره به فتنه بزرگ دو سال گذشته گفت: دشمن فکر می‌کرد در این جنگ می‌تواند غالب شوند زیرا تصور می‌کردند ابزار جنگ نظیر رسانه و فضای مجازی در دست آنان است اما با حضور و به میدان آمدن مردم، دشمن با شکست مفتضحانه ای روبرو شدند.

سردار فدوی با بیان اینکه عظمت و بزرگی را از شهدا یاد گرفتیم، گفت: بیشترین فراوانی شهدا در بین علما و روحانیان است و مردم بابل ۱۰۱ شهید جاوید الاثر نیز تقدیم کرده اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اظهار اینکه بزرگداشت مقام شهیدان رسالت مهم به شمار می‌رود، گفت: مراسم‌های شهدا برای این است که ما نیز عاقبت به خیر شویم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=51165

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان