توسعه توانمندهای حوزه عشایری الگوی مهمی در بیان قدرت تولید است

گرمسار- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه از ابزارهای پیشرفت کشور شناسایی توانمندی‌های حوزه عشایری است، گفت: توسعه توانمندی حوزه عشایری، الگوی مهمی در بیان قدرت تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی شامگاه پنج شنبه در جمع عشایر گرمساری و آرادانی ضمن بیان اینکه عشایر و دامداران سهم بسیار ارزنده و مهمی در اقتصاد کشور دارند، ابراز داشت: با شناسایی ظرفیت و توانمندی حوزه عشایری کشور می‌توان در راستای تولید و شکوفایی اقتصاد گام‌های بیشتری برداشت.

وی ضمن بیان اینکه شناسایی توانمندی‌های حوزه عشایری و دامداران از لازمه‌های پیشرفت یک کشور به شمار می‌رود، افزود: می‌بایست برای توسعه این توانمندی‌ها برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه عشایر به عنوان واحدهای تولیدی در رونق اقتصادی یک کشور اثرگذار هستند، ابراز داشت: توسعه توانمندی عشایری، الگوی مهمی در بیان قدرت تولید است.

جلیلی بابیان اینکه دیگر ابزار مهم برای آینده یک کشور حضور در انتخابات است، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در روند کاری خود برای توسعه مناطق انتخابیه گام بردارند و این مهم برای داشتن یک انتخابات پرشور لازم و ضروری خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران از طریق مختلف بوده و هست، افزود: به علت حضور همیشه در صحنه مردم طی عرصه‌های مختلف، این طرح‌ریزی و پروژه‌های شوم دشمن به شکست منتهی شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=20387

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان