۲۱ هزار مازندرانی در مراسم اعتکاف شرکت کردند

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از رشد ۱۰۰ درصدی حضور معتکفان خبر داد و گفت: ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر در این آیین معنوی شرکت کردند.

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در حاشیه بازدید از مراسم اعتکاف در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت برگزاری مناسک اعتکاف در سال جاری افزود: امسال بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مازندرانی‌ها در اعتکاف رجبیه شرکت کردند که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به این مراسم معنوی و تشکر از همکاری نهادها و سازمان‌ها از جمله اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، سپاه و به ویژه هیأت امنای مساجد خاطر نشان کرد: امسال با توجه به استقبال خوب و کم نظیر جوانان و نوجوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در این مراسم معنوی، بیش از ۳۴۸ مسجد برای این امر تدارک دیده شد که نشان از ظرفیت بالای معنوی در این استان دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان به حضور روحانیون و مبلغین و بازدید مسئولین از معتکفان اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با این امر، بازدید مسئولین از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و حضور و بیان مسائل معنوی روحانیون سرشناس استان از جمله آیت الله توکل، آیت الله معلمی و اساتید مطرح و روحانیون مستقر در جمع معتکفان به اجرا در آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ادامه داد: برنامه‌های مختلف در جمع معتکفان به اجرا در آمد که بیان احکام، حلقه‌های معرفتی، نشست‌های بصیرتی و تبیینی، محافل قرآنی، قرائت دعا و مناجات و … از جمله این برنامه هاست که مورد توجه معکتفان است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=17491

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان