یخ‌‎زدگی برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان

سمنان- رییس پلیس راه استان سمنان از یخ‎زدگی و لغزنده بودن محورهای مرتفع و کوهستانی و گردنه‌های استان به واسطه بارش روزهای قبل و سرمای هوا از خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت راه‌های استان سمنان بیان کرد: به واسطه بارش روزهای قبل و سرمای هوا، محورهای مرتفع و کوهستانی و گردنه‌های استان با یخ زدگی و لغزندگی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون همه محورهای مواصلاتی در استان سمنان باز هستند و با مسدودی روبرو نیستیم، افزود: لغزندگی شدید اما مخاطراتی را برای تردد شهروندان ایجاد کرده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بیشترین میزان یخ زدگی مسیرهای مواصلاتی بین شهری استان در شهرستان مهدیشهر و در شمال منطقه شامل فولاد محله رقم خورده است، گفت: شهروندان در صورت عدم اضطرار از این محورها تردد نکنند.

بزرگی با بیان اینکه توصیه پلیس راه عدم مسافرت غیرضروری به مردم است، تاکید کرد: عوامل راهداری تلاش دارند تا با شن و نمک پاشی مسیر را برای آمد و شد مردم مناسب‌تر سازند.

وی از الزام همراه داشتن زنجیر چرخ در تمام طول زمستان در محورهای مواصلاتی مرتفع استان خبر داد و افزود: پلیس راه از تردد خودروها بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14473

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان