پیام سرپرست سازمان ملی سنجش به مناسبت روز خبرنگار

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار از زحمات و خدمات خبرنگارانی که برای اطلاع‌رسانی به داوطلبان آزمون‌ها تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، در پیام دکتر عبدالرسول پورعباس آمده است:

هفدهم مردادماه، روز خبرنگار نمادی از ضرورت توجه به آگاهی بخشی و خدمت در جهت بسط روشنگری عمومی است. اصحاب رسانه صادقانه، تعهد و مسوولیت پذیری خود را به اثبات رسانده و وجدان بیدار جامعه هستند و در بیداری افکار عمومی نقشی ارزنده و مؤثر ایفا می‌کنند.

بدون شک با گسترش فناوری های ارتباطی و شبکه های اجتماعی، اهمیت فعالیت خبرنگاران در ارائه اطلاعات دقیق و صحیح و تنویر افکار عمومی دو چندان شده است.

زحمات خبرنگاران به‌ویژه عزیزانی که در حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی به داوطلبان آزمون‌ها تلاش می‌کنند، شایسته تقدیر و تشکر است و برگزاری رضایت‌بخش آزمون‌ها به خصوص آزمون‌های سراسری که با آرامش داوطلبان همراه بوده است با تلاش و یاری عزیزان این عرصه میسر شده است.

لذا با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای رسانه، به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی کشور به خصوص در حوزه علمی و آموزشی تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=45144

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان