حضور مردم ناکامی دشمنان را به دنبال دارد

سمنان- رییس عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، ناکامی توطئه‌های دشمنان را به دنبال دارد، گفت: حماسه انتخابات آتی سیلی دیگری به گوش معاندان و بدخواهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی ظهر شنبه در جمع مردم سمنان در میدان سعدی در اجتماع ۹ دی، ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، تاکید کرد: حضور مردم همواره در پشتیبانی نظام اسلامی، دلگرم کننده بوده است.

وی با بیان اینکه مردم دارایی ارزشمند نظام اسلامی هستند، افزود: امام راحل (ره) با تکیه بر خداوند و همین مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با اشاره به ایستادگی مردم در تمام فتنه‌ها، تاکید کرد: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی چرا که مردم ما نشان دادند بار دیگر پای آرمان‌های انقلاب هستند.

گواهی حضور مردم در صحنه‌ها را یکی از دلایل ناکامی دشمنان در اجرای دسیسه‌هایشان دانست و تاکید کرد: مردم ما همواره پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی، امامین انقلاب، شهدا و مجاهدان در راه خدا هستند.

وی در ادامه به کشته شدن هفت هزار کودک در غزه اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر در کشورهای غربی در برابر این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند تا بار دیگر ماهیت پوچ شأن به دنیا نشان داده شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12690

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان