ورود بیش از ۸ میلیون و ۷۹۰ هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی

مشهد- جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۸ میلیون و ۷۹۴ هزار نفر زائر به این استان و مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ظهر شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی و ستاد اجرایی خدمات سفر زائران خراسان رضوی که با حضور میثم ظهوریان ابوترابی نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اعلام این خبر افزود اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۰ فروردین ماه جاری مجموعاً ۸ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۷۲۹ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشتر آمار ورود مسافر به تعداد ۷ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۷۴۷ نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به استان و مشهد سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: هم‎چنین تعداد ۶۴۸ هزار و ۱۵۳ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، ۴۶۸ هزار و ۷۱۲ نفر از طریق راه‌آهن، ۲۶۳ هزار و ۱۱۷ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

گنابادی نژاد با بیان اینکه در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری انجام شده است، گفت: میانگین ضریب اشغال واحدهای اقامتی طی شبانه روز گذشته در استان ۴۵ درصد، و در مشهد ۴۸ درصد بوده است که این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26090

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان