ارایه عادلانه خدمات به مددجویان با اطلاعات شفاف

رییس کمیته امداد گفت: ارایه عادلانه خدمات و امکانات به مددجویان، منوط به اطلاعات شفافی است که نتیجه صحت‌سنجی و دقت اطلاعات ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری در مراسم گرامیداشت روز مددکار، با اشاره حساسیت و اثرگذاری بالای مددکاری در کمیته امداد، گفت: تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در کمیته امداد، بر اساس اطلاعاتی است که مددکاران در بررسی‌های میدانی، تهیه می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت بعد معنوی مددکاری افزود: مولا علی (ع) به عنوان ابوالایتام و بزرگ مددکار جهان بشریت، نگاه ویژه‌ای به رسیدگی به ایتام داشتند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: مأموریت مددکاران خدمتی است که به جامعه هدف ارائه می‌دهند و این بزرگترین عبادت است.

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد موظف است زمینه انجام هرچه بهتر خدمات مددکاران را فراهم کند، اظهار کرد: مددکاران کمیته امداد خدمت به همه افراد فارغ از دین و مذهب را مورد توجه دارند و تنها به گره‌گشایی از کار مردم می‌اندیشند.

وی مددکاری را شغلی مقدس عنوان کرد و گفت: صداقت و دقت در تهیه اطلاعات، مورد تاکید کمیته امداد است و شاید یکی از دلایل دشواری شغل مددکاری، این است که محور توانمندسازی متکی بر تلاش این عزیزان است.

رئیس کمیته امداد بر ضرورت توجه به فناوری روز در زمینه کار مددجویان تاکید کرد و افزود: سامانه هوشمند امداد با تلاش مددکاران راه‌اندازی شد که پالایش اطلاعات مددجویان را به همراه داشت.

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد ۱۲۰ نوع خدمت به نیازمندان ارائه می‌دهد، تصریح کرد: ارائه عادلانه خدمات و امکانات به مددجویان، منوط به اطلاعات شفافی است که نتیجه صحت‌سنجی و دقت اطلاعات ثبت شده است.

در پایان این مراسم از تعدادی از مددکاران کمیته امداد به نمایندگی از ۴۵۰ مددکار برگزیده در سراسر کشور، تقدیر به عمل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=17463

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان