مصلای ارومیه از ساعت ۶:۳۰ روز عید فطر باز خواهد بود

ارومیه-رییس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: درب‌های مصلای امام خمینی (ره) ارومیه از ساعت ۶:۳۰ صبح عید سعید فطر به روی نمازگزاران و روزه داران باز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کریم حسینخانی در این زمینه افزود: نماز عید فطر ساعت ۷.۵ صبح به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اقامه خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، زکات فطریه امسال برای هر نفر ۶۵ هزار تومان در نظر گرفته شده و هر نفر برای خودش و کسانی که نان‌خور او هستند، اگر مصرف آنها گندم است سه کیلو گندم و یا ۶۵ هزار تومان زکات فطریه پرداخت کند.

وی اظهارکرد: زکات فطریه بر هر مسلمانی واجب است و زمان آن از شب عید واجب می‌شود و افرادی که برای نماز عید فطر می‌روند باید قبل از نماز عید فطر، فطریه خود را پرداخت کنند و افرادی که به نماز نمی‌روند تا ظهر فرصت دارند فطریه خود را پرداخت کنند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: اولویت اول پرداخت زکات فطریه، افراد نیازمندی است که آشنا بوده و یا در محله و اطراف هستند.

حجت الاسلام حسین خانی گفت: شهروندان می‌توانند فطریه های خود را به صندوق‌های شورای زکات مستقر در مصلای امام خمینی (ره) و یا شماره کارت‌های اعلام شده واریز کنند.

بر اساس اعلام دفتر مقام معظم رهبری میزان فطریه قیمت گندم برای هر نفر ۶۵ هزار تومان و قیمت برنج برای هر نفر ۱۸۰ هزار تومان است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=27543

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان