مجلس خبرگان رهبری می‌تواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد

اهواز- نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: مجلس خبرگان رهبری می‌تواند هم هدایتگری مردم به سمت دین و هم رفع کننده مشکلات مردم را به عهده داشته باشد.

حجت الاسلام حسین رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، مجلس خبرگان رهبری را نماد «جمهوریت» و «اسلامیت» در ایران دانست و افزود: مجلس خبرگان رهبری وظیفه تعیین و تشخیص رهبری را در کشور به عهده دارد که در سال ۱۳۶۸ به خوبی و درستی، رهبر معظم انقلاب را برای رهبری کشور انتخاب کردند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری متشکل از علما، بزرگان، فقها، نخبگان و برگزیدگان مردم است که در این مجلس ۲نوع انتخاب انجام می‌شود؛ یک انتخاب توسط خود مردم انجام می‌شود و انتخاب دوم که توسط منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبری است.

وی با اعلام اینکه اعضای مجلس خبرگان رهبری علاوه بر وظایفی که در قانون اساسی کشور برای آنها مقرر است، یکسری اعتبار و ویژگی‌هایی دارند که می‌توانند از آن جایگاه برای رفع مشکل‌های مردم استفاده کنند، تاکید کرد: مجلس خبرگان رهبری می‌تواند هم هدایتگری مردم به سمت دین و هم رفع کننده مشکل‌های مردم را به عهده داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی گفت: خوزستان استانی عالم‌خیز و عالم‌پرور است و متقاضیان نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان اهمیت دارد چرا که این استان دارای ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=20865

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان