کمک ۲۵ میلیون دلاری عراق به آژانس حامی فلسطین

وزارت خارجه عراق از تخصیص کمک ۲۵ میلیون دلاری به آژانس حامی فلسطینی‌ها وابسته به سازمان ملل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «فواد حسین» وزیر خارجه این کشور در نشست اتحادیه عرب در سطح وزرا که روز چهارشنبه در قاهره برگزار شد شرکت کرد.

وی در این نشست بر تداوم حمایت عراق از مقاومت ملت فلسطین در برابر ارتش رژیم صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم در نوار غزه تاکید کرد.

وزیر خارجه عراق در این نشست تصریح کرد که کابینه این کشور با تخصیص ۲۵ میلیون دلار به آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) موافقت کرده است.

فواد حسین تاکید کرد که کمک رسانی به این آژانس در کاهش دردها و رنج‌های ملت فلسطین از طریق تهیه تجهیزات پزشکی و کمک‌های بشردوستانه تاثیر زیادی دارد.

عراق همچنین از دیگر کشورهای جهان خواست از آژانس آنروا حمایت کنند.

روز گذشته نیز گروه‌های مقاومت عراقی با صدور بیانیه‌ای از ادامه حمله‌های خود ضد منافع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی تا تحمیل شروط مقاومت فلسطین در برقراری آتش بس در غزه تاکید کردند.

شبکه العهد لبنان گزارش داد که مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای در راستای حمایت از مردم و مقاومت غزه اعلام کرد «عملیات ما در حمله به منطقه‌های تحت سلطه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی کماکان ادامه خواهد یافت؛ تا زمانی که اشغالگران به آتش‌بس در غزه متعهد شوند».

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=23818

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان