قرآن برای هر صنف و قشری از جامعه قابل استفاده است

اصفهان – عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: قرآن برای هر صنف و قشری از جامعه قابل استفاده است، برای قشر خاصی نیست و هر کس به اندازه علم و بصیرت خود می‌تواند از آن بهره ببرد.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در غرفه قرآن، عترت رسانه با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اظهار کرد: زهر کس با قرآن باشد و بر اساس دستورات خدا عمل کند دنیا و آخرت خود را تضمین کرده است.

وی افزود: نمایشگاه قرآن و عترت زمینه‌ساز فهم عمق معارف دینی از بستر قرآن است و هر چه این نمایشگاه‌ها بیشتر برگزار شود مردم با مفاهیم قرآنی بیشتر آشنا می‌شوند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در نوع خود کم نظیر است به ویژه اینکه امسال برای اولین بار نهج البلاغه نیز در کنار قرآن آورده شده، این امر شکل میدانی قرآن و عترت است.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار خوب بوده است، گفت: شاهد حضور بازدیدکنندگان از استان‌های تهران، مشهد، خوزستان و … هستیم.

سالک کاشانی با بیان اینکه قرآن برای هر صنف و قشری از جامعه قابل استفاده است، ادامه داد: قرآن برای قشر خاصی نیست و هر کس به اندازه علم و بصیرت خود می‌تواند از قرآن بهره ببرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=25040

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان