«شاعر شهر» به دانشجویان تخفیف می‌دهد/ گروهی تئاتر ببینید

نمایش «شاعر شهر» به نویسندگی و کارگردانی نشاط میرمهدی به دانشجویان و مخاطبانی که بلیت نمایش را به صورت گروهی تهیه کنند تخفیف می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «شاعر شهر» به نویسندگی و کارگردانی نشاط میرمهدی و تهیه کنندگی نورالدین ‌حیدری‌ماهر که از ۱۸ بهمن ماه اجراهای خود را در تالار حافظ آغاز کرده است به دانشجویان و مخاطبانی که به صورت گروهی و از ۴ نفر به بالا اقدام به خرید بلیت نمایش کنند، ۴۰ درصد تخفیف می‌دهد. این اقدام در جهت حمایت از دانشجویان و تشویق مخاطبان به دیدن تئاتر انجام می‌گیرد.

حمیدرضا محمدی، امیرحسین طاهری، حامد ‌مهدی‌نژاد، ندا ‌قهرمانپور، آتنا ‌نیکنام، سورن ‌بیات بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«شاعر شهر» به دانشجویان تخفیف می‌دهد/ گروهی تئاتر ببینید

در خلاصه داستان نمایش «شاعر شهر» آمده است: استوار لومن بعد از شش سال جنگیدن و اسارت به خانه اش برمی‌گردد. به شهری که حالا دیگر پذیرای او نیست. او که قبل از دوران جنگ شاعر مشهور شهر بوده، به دنبال خانواده و دخترش می‌رود و سعی می‌کند برای اثبات خودش هاله شاعری‌اش را پیدا کند، اما مردم شهر وجودش را منکر می‌شوند تا جایی که او را به جرم دزدی به دادگاه می کشانند و محاکمه می‌کنند …

این اثر نمایشی تا ۲۵ اسفند هر شب ساعت ۱۸:۱۵ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

میرمهدی مرداد و شهریور ۱۴۰۱ نمایش «وقتی جنگ چهره زنانه ندارد» را براساس کتابی به همین نام نوشته سوتلانا الکساندرونا الکسیویچ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه برده بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=22879

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان