سیلی عشایر مرزدار پارس‌آباد در ۲۲ بهمن بر صورت دشمنان انقلاب

پارس‌آباد – مردم مرزدار شهرستان پارس‌آباد همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با نشان دادن وحدت ملی و وفاداری خود به آرمان های انقلاب حماسه آفریدند.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها – بابک آدیگوزلی: ۲۲ بهمن یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی است و این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است.

آری بیست و دو بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان، سرآغاز حکومت الله بر جهان، برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و عید حقیقی ملت ایران است.

۲۲ بهمن یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زدند.

بدون شک ۲۲ بهمن و حضور در راهپیمایی دشمن شکن این روز تاریخی، فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای است.

پیش از پیروزی انقلاب، کشور ما وابسته به قدرت‌های استکباری بود ولی امروز می‌توان گفت که ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور دنیا است و امروزه انقلاب اسلامی به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل شده است.

امروز همزمان با سراسر کشور اقشار مختلف شهرستان پارس آباد اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و کارمند، دانشجو و دانش‌آموز، آمدند تا یک صدا بگویند تابع ولایت فقیه هستیم.

عشایر مرزدار همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد قبل از ظهر امروز از فلکه سپاه تا چهارراه امام خمینی (ره) راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود از آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش را اعلام کردند و سیلی آبداری بر گونه سران فتنه زدند.

آری روز ۲۲ بهمن‌ماه مردم شهرستان پارس آباد همه هم صدا شدند و همه دنیا شاهد خواهند بود، مردم با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و قوم و نژادی همه یک صدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‌زنند.

مردم سراسر ایران اسلامی با حضور فعال و با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک گفته و توطئه‌های شوم دشمنان را در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی خنثی می‌سازند.

کسبه و بازاریان شهرستان پارس آباد مغازه‌هایشان را تعطیل کرده و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خروش انقلابی خود، وحدت و همبستگی ملی خود را برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

مردم شهرستان پارس آباد تاکید کردند تا آخرین قطره خونمان پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اقتدار و اتحاد و اعتماد ملی است

سیلی عشایر مرزدار پارس‌آباد در ۲۲ بهمن بر صورت دشمنان انقلاب

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان پارس آباد با تشکر از حضور پرشکوه مردم مرزدار پارس آباد، اظهار کرد: ۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران و همچنین نماد اتحاد و اعتماد ملی است.

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی گفت: مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان پارس آباد مغان همواره پا در رکاب ولایت و نظام بوده اند و در ۱۱ اسفند ماه نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: انقلاب اسلامی یادگار خون صدها هزار شهید گلگون کفن است و امروز وظیفه همه ما پاسداری از این ارزش‌ها است.

باقری بنابی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است و نقشه‌های شومشان را باطل کرده و آنان را ناامید می‌کند، اضافه کرد: ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، روحیه استکبارستیزی و ظلم ستیزی خود را به دنیا نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر در حاشیه راهپیمایی، ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از مردم توسط کسبه و بازاریان به صورت خودجوش، مسابقاتی همچون مسابقات نقاشی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و بر چهره کودکان حاضر در راهپیمایی پرچم ایران نقش می‌زدند.

جمعی از دانش آموزان که پرچم اسرائیل را آتش کشیدند با مشت‌های گره بسته اعلام کردند: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی در همسایگی ما و کشورهای پیرامونی پایگاه نظامی و اطلاعاتی داشته باشد و تا آخرین نفس تابع ولایت فقیه هستیم.

مردم با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل جنایت‌های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را علیه ملت‌های مسلمان و مردم ایران محکوم کردند و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با قرائت قطعنامه پایان رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=19787

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان