زیباسازی شهری در دستور کار شهرداری کرمانشاه

کرمانشاه- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه از قرارگرفتن زیباسازی شهری در دستور کار در ایام پایانی سال برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

برومند نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از پایان تبلیغات انتخابات و ایام چهارشنبه سوری در شهر کرمانشاه عملیات زیباسازی معابر شهری در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: رنگ آمیزی جداول و دیواره‌های پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح در حال حاضر در حال اجرا است و بر اساس پیش بینی‌های انجام گرفته تا ۲۸ اسفند عملیات رنگ آمیزی به پایان خواهد رسید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: نورپردازی شهری نیز از دیگر اقدامات زیباسازی شهرداری در ایام نوروز خواهد بود که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اقداماتی در این حوزه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مسیرهای منتهی به اماکن گردشگری بر اساس توافقات نورپردازی ویژه ای خواهد داشت تا فضای بصری شهر کرمانشاه زیباتر شود.

نامداری خاطرنشان کرد: مسیر بلوار تاقبستان، خیابان مدرس، میدان فردوسی و مسیر بلوار سراب قنبر نیز که هرساله در نوروز مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد نورپردازی ویژه خواهد شد.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص جمع آوری نخاله و زباله و همچنین سگ‌های ولگرد است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=25052

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان