ارتقای هندبال در سطح کشور یک راهبرد ویژه است

سمنان- رییس فدراسیون هندبال از ارتقای این رشته در استان‌ها به خصوص با کمک آموزش و پرورش به مثابه یک راهبرد این فدراسیون یاد کرد.

 علیرضا پاکدل صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی با بیان اینکه سیاست‌های ترویجی از جمله اقدامات فدراسیون هندبال است، تاکید کرد: ارتقای این رشته در استان‌های کشور به خصوص با کمک آموزش و پرورش به مثابه یک راهبرد این فدراسیون است.

وی با بیان اینکه هندبال در طی چند سال اخیر در استان سمنان رشد قابل توجهی داشته است، افزود: استان سمنان را به عنوان پایلوت تیم‌های پایه در تمام سطوح ملی در نظر گرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون هندبال همراهی و حمایت مسئولان استان سمنان از این رشته ورزشی را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: در تلاش هستیم تا هندبال استان سمنان را به رتبه و مرتبه‌ای بالاتر ارتقا دهیم.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این دیدار و در سخنانی کوتاه گفت: آمادگی داریم تا همکاری لازم را با فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی در امر توسعه هندبال در استان سمنان داشته باشیم

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای ضروری مردم نشاط اجتماعی است، افزود: بی شک ورزش یکی از زمینه‌های توسعه و گسترش نشاط اجتماعی است و لذا به این موضوع توجه ویژه ای در سراسر استان می‌شود.

به گزارش مهر، محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این دیدار گزارشی از وضعیت هندبال در استان سمنان ارائه کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10331

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان