رسالت همه ما شرکت پرشور در انتخابات است

سنندج_ امام جمعه موقت سنندج گفت: رسالت همه ما شرکت پرشور در انتخابات است و همه باید در جمعه آینده پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌هایش پیش از نماز جمعه مسجد جامع سنندج اظهار کرد: رسالت همه ما شرکت گسترده و پرشور در انتخابات است و همه باید در جمعه آینده پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با رأی خود در آینده سرنوشت این مملکت سهیم باشیم.

وی یادآور شد: دشمنان می‌خواهند با تبلیغات منفی مردم را از شرکت در این عرصه بازدارند اما مردم ما قطعاً با هوشیاری و بصیرت خود در پای صندوق رأی حاضر می‌شوند و مشارکت حداکثری را رقم می‌زنند.

ماموستا خالدی با تبریک ماه شعبانیه افزود: این ماه دارای برکات زیادی است و باید از خداوند طلب کنیم که همه ما از برکات این ماه بهره مند شویم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، یادآور شد: خداوند در قرآن کریم به ظلم و ستم اشاره کرده و جای افراد ظالم را آتش دوزخ می‌داند.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: عمر کمتر از آن است که با گناه آن‌را هدر دهیم باید از فرامین الهی اطاعت کنیم و توشه نیک برای آخرت جمع کنیم.

ماموستا خالدی همچنین خواستار توجه مسؤولان به ویژه نماینده منتخب مردم به نیازها و مشکلات مردم شد و تصریح کرد: مجلس جای خدمتگزاری به مردم است و باید نماینده منتخب برای مردم تلاش کند و پاسخگوی رأی مردم و اعتماد آنها باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21637

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان